Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Fra Ao nag til koh lanta

Registreringsdato
    Mar 2018

Standard Fra Ao nag til koh lanta

Hej

Vi skal til koh lanta fra ao nang d.30/12 og retur d.7/1, men folk siger noget forskelligt mht til transport? jeg tænker jeg helst vil sejle hvis det er en mulighed, fremfor en minivan kørsel. Men nogle siger man kører til koh lanta og ikke sejler? og skal man booke transporten hjemmefra, da det er i høj sæsonen? håber nogle kan hjælpe med svar på dette og på forhånd tak

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Hej,
    Jeg kan fortælle dig, at jeg i februar tog fra Koh Lanta til Krabi Lufthavn, og her kørte vi i bil hele vejen, her kører alle biler, motorcyk. etc. ombord på en bilfærge tager ikke lang tid.

Ang. sejllads fra ao nang kan jeg forestille mig, at båden lander enten i Saladan oppe nord eller den går til Old Lanta town hvilket jeg ikke tror. Du kan undersøge om du kan sejle med en stor long tail båd og så ankomme på dit hotels strand.
    Vi sejlede 11 personer i sådan en båd fra Koh Kradan til Koh Lanta - helt nede på sydspidsen - det var en fin sejltur, men der var rimelig bølgegang. Så den korteste sejllads til Koh Lanta er fra fastlandet oppe nordpå, og så i en bilfærge.
    Skovtrolden

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

ang. bestillingen. Jeg går ud fra, at du skal bo i ao nang, så ville jeg bestille turen på det hotel du bor på eller i ao nang når du kommer frem.
    Skovtrolden

Registreringsdato
    Mar 2018

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af skovtrolden Se indlæg
    Hej,
    Jeg kan fortælle dig, at jeg i februar tog fra Koh Lanta til Krabi Lufthavn, og her kørte vi i bil hele vejen, her kører alle biler, motorcyk. etc. ombord på en bilfærge tager ikke lang tid.

Ang. sejllads fra ao nang kan jeg forestille mig, at båden lander enten i Saladan oppe nord eller den går til Old Lanta town hvilket jeg ikke tror. Du kan undersøge om du kan sejle med en stor long tail båd og så ankomme på dit hotels strand.
    Vi sejlede 11 personer i sådan en båd fra Koh Kradan til Koh Lanta - helt nede på sydspidsen - det var en fin sejltur, men der var rimelig bølgegang. Så den korteste sejllads til Koh Lanta er fra fastlandet oppe nordpå, og så i en bilfærge.
    Tak for info, vi hører ad på vores hotel når vi kommer til Ao Nang. Vi skal bo på koh Lanta yai :-)

Lignende emner

1. Svar: 0
    Nyeste indlæg: 20-06-16, 10:14
  2. Koh Lanta
    Af rikke i forum Generelt
    Svar: 4
    Nyeste indlæg: 02-09-13, 07:18
  3. Koh Lanta
    Af Slipsefyr i forum Rejsetips og -planlægning
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 23-01-13, 18:54
  4. Koh Lanta - Lanta Loft