Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kata Beach i uge 30-31-32

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kata Beach i uge 30-31-32

Vi vil rigtig gerne til Kata til sommer, men mine forældre især, har betænkeligheder pga. vejret. Har prøvet at læse lidt om folks erfaringer og forhørt mig rundt omkring, men synes det er lidt svært at gennemskue.... Men det er selvfølgelig forskellige meninger og erfaringer om alt - også vejret i Thailand.

Men hvis man gerne vil sole og bade og har en pige på nu 2 år - synes I man kan rejse til Kata i uge 30-31-32???
    Har tidligere prøvet Ao Nang i januar (2009).

Hej Jeanne
    Du kan rejse til Kata hele året, men det kommer lidt an på hvad du vil opleve.
    I de uger du nævner er det regntid, med hvad dertil hører. Du skal ikke regne med at kunne bade hver dag, da der kan være kraftig understrøm, og selvfølgelig kan du også opleve en del regn. Du skal holde meget øje med de flag der er opsat på stranden med hht. badning.

Jeg ville nok vælge HuaHin eller Kho Samui i den periode, evt også på den anden side af bugten.
    Der er der bedre mulighed for at kunne bade, ikke så meget under strøm, og chancen for at vejret er godt, der større her.
    Besøgt Thailand flere gange..
    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Comment

Jeg har været på Kata hver år siden 2006 i den periode kan ikke mindes at der har været de store problemer. vejret er meget svingende da det er deres vinter, men du har stadig 30 grader. Kata Beach er nok lige den sikreste strand i perioden.
      Oprindeligt indsendt af Jeanne Se indlæg
      Vi vil rigtig gerne til Kata til sommer, men mine forældre især, har betænkeligheder pga. vejret. Har prøvet at læse lidt om folks erfaringer og forhørt mig rundt omkring, men synes det er lidt svært at gennemskue.... Men det er selvfølgelig forskellige meninger og erfaringer om alt - også vejret i Thailand.

Men hvis man gerne vil sole og bade og har en pige på nu 2 år - synes I man kan rejse til Kata i uge 30-31-32???
      Har tidligere prøvet Ao Nang i januar (2009).
      Thailand mange gange,Krabi, Kanchanaburi, U.Ratchathani,Phuket,Nong Kai,Laos,Cambodia & Singapore

Comment

Unconfigured Ad Widget

Collapse
      Working...
      X