Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vejret netop nu Ao nang / Krabi

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vejret netop nu Ao nang / Krabi

Hej derude )

Er der nogle der befinder sig / er bosat ved Ao nang som kan fortalle hvordan vejret er lige pt.??

Min faml. og jeg rejser afsted fra Kbh. på fredag d. 20.04., og ser til min store ærgelse at de lover regn og tordenstorm de næste 14 dage... Det ser ikke særlig badevenligt ud i prognoserne Er det uvejr i disse dage, med heldagsregn og torden, eller bare lokale byger/torden????? Nogen der kan svare på det?

mvh 2610

Hvis det er på DMI.dk, at du ser regn etc., så glem alt om det. Det passer ikke.

Tjek hellere:

http://www.tmd.go.th/en/province.php?id=76
    Thai-gift, bor i Chiang Mai

Comment

Vejret i aonang og Krabi

Hej. Vi var i ao Nang slut marts og start april. DMI lovede regn og torden hver dag og jeg var ærgerlig. Vi fik herinde oplyst at vi kunne bruge aonangweather.com og den passer.
      Hver aften kunne vi tjekke vejret for næste dag og et par dage frem. Regn ikke med DMI. De lover regn hele tiden. God ferie

Comment

Er ikke helt enig. Tjekkede vejeret her i feb. for Krabi, og der blev der i de sidste 2 uger lovet skyet og lidt regn/blæst.

1. uge på Koh Kradan blev lidt overskyet om morgenen, og en god blæst med gode store bølger om eftermiddagen. de sidste 2 dage i ugen ingen blæst, men så var det rigtig varmt.
        2. uge på Koh Lanta, lidt overskyet hele dagen, blæst hele ugen som blev engang imellem til noget a.la. sandstorm, en eftermiddag regnede det så meget at det hele blev vådt.
        Jeg har aldrig oplevet vejret på denne måde, så man skal nok regne med, at vejret også er blevet lidt anderledes også i Thailand.
        Skovtrolden

Comment

Hej allesammen.

Sidder lige i øjeblikket på koh yao yai, vi har på 3 døgn, regn.
          Det vil sige, regn faktisk fra morgen til aften, men tror det er generelt for hele sydthailand.
          Vi håber snart på lidt sol.

Mvh. Hatte
          Samui, Ao Nang, Phi Phi, Phuket, Koh Lanta, Koh Chang, Hua Hin, Koh Phangan, Bangkok, Koh Jum

Comment

Oprindeligt indsendt af Hatte Se indlæg
            Hej allesammen.

Sidder lige i øjeblikket på koh yao yai, vi har på 3 døgn, regn.
            Det vil sige, regn faktisk fra morgen til aften, men tror det er generelt for hele sydthailand.
            Vi håber snart på lidt sol.

Mvh. Hatte
            Hej Hatte

Jamies Phuket Blog beretter også om dårlig vejr: https://www.facebook.com/PhuketBlog?fref=ts

Det er ØV !!!!!!! - Håber I får bedre vejr og ellers fortsat god ferie (hvis den ellers har været god so far !)
            Thailand: alt for få gange :-D

Comment

Unconfigured Ad Widget

Collapse
            Working...
            X