Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Koh Yao Noi/Koh Yao Yai - Er det nemt at komme dertil fra Phuket?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Koh Yao Noi/Koh Yao Yai - Er det nemt at komme dertil fra Phuket?

Hej Alle!
    Så er jeg i fuld gang med at planlægge ferie til Thailand.
    Vi skal afsted slut nov. 12 - Første rejse til Thailand.

Efter at have søgt rigtig meget på nettet og her inde, mangler jeg fortsat det fulde overblik over et par ting.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at komme til Koh Yao Noi/Koh Yao Yai, men har ikke lige styr på hvordan vi kommer der til, og hvor meget det kommer til at koste. (Ved godt at vi skal med båd) :-)

Vores base bliver muligvis i Nai Yang, og planen er så at vi skal rundt på forskellige øer.

Er der nogen der ligger inde med gode links til Koh Yao Noi evt.?

Hej Coroola

Har en veninde, der lige har været på Phuket for derefter at tage til Koh Yao Noi. Hun bestilte afhentning og overnatning via Wild Kingdom Tours. Har selv kigget på de øer for min næste tur til Thailand.

http://www.wildkingdomtours.com/WKT060%20Koh%20Yao%20Noi%20dk.htm

Rigtig god tur. November er en fantastisk måned at rejse til Thailand i. Stille og roligt, ikke for mange mennesker og alt klar til en ny sæson.

Kh. Rikke

Comment

Oprindeligt indsendt af rikke Se indlæg
      Hej Coroola

Har en veninde, der lige har været på Phuket for derefter at tage til Koh Yao Noi. Hun bestilte afhentning og overnatning via Wild Kingdom Tours. Har selv kigget på de øer for min næste tur til Thailand.

http://www.wildkingdomtours.com/WKT060%20Koh%20Yao%20Noi%20dk.htm

Rigtig god tur. November er en fantastisk måned at rejse til Thailand i. Stille og roligt, ikke for mange mennesker og alt klar til en ny sæson.

Kh. Rikke
      1000 tak for svar Rikke :-)

Jeg har igår bestilt bogen om Phuket fra Lonely planet til blot 80 kr. med forsendelse = ret så billigt :-) Håber at vi kan få lidt viden ved at læse i den også :-)

Jeg har efter at have postet dette indlæg læst og læst om mulighederne for at komme ud på denne ø, og fandt ud af at man skal tage fra noget der hedder Bang Rong Pier, hvilket ligger omkring 25 min. fra phuket lufthavn af, så det er til at overkomme.
      Jeg skal klart ind og lure på den hjemmeside du linker til.

Jeg overvejer også om vi mon skal tage en overnatning eller to der, for at få mest ud af øen.

Hvad var din venindes dom så, efter at have været der?

Jeg håber at vi har valgt et godt tidspunkt, det bliver i slutningen af nov + 1 uge af december, men ud fra det du skriver, lyder det til at det ikke bliver alt for turistet..

Ih hvor jeg dog glæder mig!

Comment

Working...
      X