Annoncering

Collapse
No announcement yet.

70 % Russere på Phuket !!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 70 % Russere på Phuket !!

På netop afviklet ferie på Phuket snakkede jeg med en lokal, som fortalte at Russerne i øjeblikket udgør 70 % af alle turister på Phuket.

Vi har desværre dårlige erfaringer med denne gruppe mennesker. Sidste år i Patong oplevede i et voldsomt slagsmål i mellem 2 russere Duangitt resort, og i år måtte vi stoppe vores minigolf i 15 min, fordi at det var 2 store russer fam. der vadede ind over banerne for hver i sær at stille sig op til fotos. De var sådan set ligeglade med at vi bad dem om af forlade vores bane. De spillede vel og mærket ikke selv minigolf.

Vi oplever tit at Russerne er grove og uden respekt for andre mennesker. Phuket var et bedre sted dengang at russerne stadig stod i kø efter deres brød !

Thaierne bryder sig heller ikke om russerne, men deres penge er sikkert gode nok :-).

Er det ved at være det samme andre steder i Thailand ?
    Intet er umuligt for den som ikke skal gøre det selv.

mvh Maxmulle

Oprindeligt indsendt af Maxmulle Se indlæg
    På netop afviklet ferie på Phuket snakkede jeg med en lokal, som fortalte at Russerne i øjeblikket udgør 70 % af alle turister på Phuket.

Vi har desværre dårlige erfaringer med denne gruppe mennesker. Sidste år i Patong oplevede i et voldsomt slagsmål i mellem 2 russere Duangitt resort, og i år måtte vi stoppe vores minigolf i 15 min, fordi at det var 2 store russer fam. der vadede ind over banerne for hver i sær at stille sig op til fotos. De var sådan set ligeglade med at vi bad dem om af forlade vores bane. De spillede vel og mærket ikke selv minigolf.

Vi oplever tit at Russerne er grove og uden respekt for andre mennesker. Phuket var et bedre sted dengang at russerne stadig stod i kø efter deres brød !

Thaierne bryder sig heller ikke om russerne, men deres penge er sikkert gode nok :-).

Er det ved at være det samme andre steder i Thailand ?
    Kedelig udvikling.
    Er ved at fravælge phuket på min næste tur til Thailand :-(

Comment

Fik samme indtryk på min nylige ferie i Kata. Er kommet på Phuket i de sidste 10 år og kunne i år godt mærke det stigende antale russere.
      Ville lave en aftale med mit lille hotel om booking af værelse til februar. Hans (hotelejeren) svar var: Stay away!
      Han forklarede at fra 1. dec til medio marts invaderes Phuket af russerne, menukortene bliver oversat til russisk og priserne stiger. På min lille ynglingsrestaurant i Karon var det allerede sket. Russisk menukort og meget højere priser.
      Hotelejeren havde selv sagt nej til russiske rejsebureauer og håbede at kunne fortsætte med at leve af skandinaver.
      Jeg ved ikke, om det er det samme andre steder i Thailand.

Comment

Puha

Oprindeligt indsendt af rikke Se indlæg
        Fik samme indtryk på min nylige ferie i Kata. Er kommet på Phuket i de sidste 10 år og kunne i år godt mærke det stigende antale russere.
        Ville lave en aftale med mit lille hotel om booking af værelse til februar. Hans (hotelejeren) svar var: Stay away!
        Han forklarede at fra 1. dec til medio marts invaderes Phuket af russerne, menukortene bliver oversat til russisk og priserne stiger. På min lille ynglingsrestaurant i Karon var det allerede sket. Russisk menukort og meget højere priser.
        Hotelejeren havde selv sagt nej til russiske rejsebureauer og håbede at kunne fortsætte med at leve af skandinaver.
        Jeg ved ikke, om det er det samme andre steder i Thailand.
        Rikke dejligt at du skriver medio marts ankommer 17 marts så vil da håbe de er smuttet hjem eller kan det blive en dyr ferie kan jeg forstå når de sætter priserne op!!. Må vi få lavet et skilt til maven hvor der står " jeg er ikke russer men dansker ;-))))" .

Comment

russere

Vi spurgte i januar vores vært på restaurent "Eight fold" på Ket Kwan Road, Kata Beach, om hvorfor hans menukort stod på russisk. Han svarede at russerne ikke var gode til engelsk, og bestilte mad ud fra billederne på menukortet. Når de ikke fik hvad de mente de havde bestilt, blev der en frygtelig ballade. Der var mange Øst europæere på Phuket i januar. Det var nok flest russere, men kender ikke forskel på sproget.
          Håber ikke der er ligeså mange til vores næste ferie i jan/feb 2012.

hilsen oleh.

Comment

Russere

Ja i Pattaya er der også en del ? og ikke alle opføre sig ordentligt når de handler og en del temmelig umoralske også ? og kraftige damer i mini bikini de mest synlige steder på stranden ? og det kan man godt se at Thaier ikke syntes om.
            U S A. Singapore. Malaysia. Caribien. Hong Kong. Canada. Europa. Vietnam og Hele Thailand

Comment

Jeg har før ytret min mening om hovedparten af de russiske turister på Phuket,
              og det er ikke positivt, ikke nok med de er ubehøvlede, er de også sprog dumme,
              Venlighed har de ikke lært, og alm gensidig respekt, aner de overhovedet ikke hvad er.
              Og så råber de op, så man tror de skal vælte det hele, rigtig usmageligt folkefærd.
              Phuket x 7 - Sidst Okt. 2012, Næste gang maj.

Comment

Russer

Jeg var på en båd udflugt, hvor der rendte 2 russiske bimbo rundt som det var dem der havde lejet skuden.Da maden blev serveret kom de til at side ved samme bord som vores selskab, maden behagede ikke de Damer, som så mente at det var rygetid, jeg bad dem om finde et andet sted at ryge, da vi ikke var færdige med at spise, de lod som igen ting og snakkede vidrer jeg tog deres cigaretter og kastede dem ud i vandet, de sagde noget meget hurtigt på Ruski, men forlod bordet, behøver jeg at sige at jeg havde en rar fornemelse i kroppen. kunne se at de ville have Kaptajnen til at blande sig men han lod som igen ting, og der var ro resten af turen
                Thailand mange gange,Krabi, Kanchanaburi, U.Ratchathani,Phuket,Nong Kai,Laos,Cambodia & Singapore

Comment

Ao Nang, Krabi:

Vi boede på Vogue Resort & Spa i Ao Nang i 2009. Her var der desværre også et par russiske mænd, der boede på etagen over os. De havde så for vane at drikke sig fuldstændig fra vid og sans hver nat, og det er der jo i og for sig intet galt i.

Dog førte det to nætter i træk til, at den enes nøgle forgæves blev sat i vores dør, da fjolset i sin brandert kl. 3 om natten var gået forkert. Da han ikke kunne komme ind, begyndte han at banke på døren. Første nat blev jeg ekstremt forskrækket, det er ikke en særlig rar følelse at vågne midt om natten, og have sin kæreste og 1-årige søn liggende på værelset, samtidig med at man kan høre mumlen på russisk, og ens dør der forsøges at blive låst op.

Han begyndte så at banke på, da han tilsyneladende bor på værelse med en kammerat, og da vi ikke åbner med det samme, begynder han at sparke døren ind. Jeg åbner så døren med kæden på, og han forsøger først at skubbe døren ind, men jeg får sagt til ham at han er ved det forkerte værelse, og han spørger så først om mit navn, mumler "sorry" og lusker væk - heldigvis.

Aftenen efter begynder han bare at banke på døren. Min søn ligger og sover, da klokken er omkring midnat. Før vi når hen til døren, begynder han at banke endnu voldsommere, og så begynder han igen at sparke døren ind. Vi skynder os at ringe til vagten, men vi får manden stoppet inden han blæser døren ind, og han lusker endnu engang væk. Jeg havde ikke lyst til at følge efter ham, men da vagterne kom (4 mand), fik de en beskrivelse, og de lovede at være ved gangen natten igennem, og holde ekstra øje ved indgangen, når fulde gæster skal til deres værelser.

Efter denne nat var det svært at sove ordentligt, af frygten for at det ville ske igen - heldigvis skete det ikke, og russerne var (heldigvis) rare nok om dagen, hvor de for det meste væltede rundt i poolen eller sov branderten af. Det var et par store brød, så det var vi egentlig ret glade for.

Denne oplevelse har gjort, at vi totalt fravælger disse områder næste gang vi skal afsted, og vi forsøger så vidt muligt at undgå hoteller med russiske turister, fordi de stortset altid enten er ubehagelige, eller bare meget reserverede.

Comment

Gode beskrivelser - desværre. Mange russeres almendannelse minder mest om utilpassede aber. Det er som om, at de aldrig har lært, at begå sig udenfor "Jerntæppet". Det er surt fordi det kan være med til give andre en dårlig oplevelse. -Og thaierne? Nej, de er heller ikke imponerede over den primitive opførsel!
                    Hvis dit liv var en film - Gad du så selv at se den i biografen?
                    Thaigift 19xThailand+1xweekend:)

Comment

en mere

jeg har en lille russer mere. snakkede med en skrædder som havde syet noget tøj prisen var aftalt, men da de ville hente tøjet ville de have det billigere,russeren ville have sine penge tilbage som han havde lagt i depositum, skrædderen ringede efter manden i den brune uniform,som så fik forklaret hvordan man opførte sig, og skrædderen var glad,for den russiske herre måtte til lommerne.
                      Thailand mange gange,Krabi, Kanchanaburi, U.Ratchathani,Phuket,Nong Kai,Laos,Cambodia & Singapore

Comment

Ubehageligt

God jul til jer alle.

Det lyder møj ubehageligt selskab de Russere, er der nogle der ved hvornår russersæsonen sluttet på Phuket ? det da trist at skulle være i selskab med dem samtidig når alle priser så er skruet op øv. Skal afsted medio marts 12. Håber godt nok de er fesen tilbage til den tid.

Mademi

Comment

Det hjælper ikke at fravælge Phuket de er overalt, kender nogen der har været i Ægypten i uge 43 same same,

Comment

nu er det jo 1.januar 2012. vi rejser den 21.januar til Phuket, Fruen og jeg sad i går og talte om at springe en ferie over og prøve Australien. Det kræver en længere opsparingstid. Og måske også aftale om at spare ferie op.

Vores tanker går på at en ferie i Australien måske er "once in lifetime" og derfor skal planlægges grundigere end Phuket som vi jo kender og kan klare selv.

Er der nogen der kan hjælpe med særlige hints udover dem der er tilgængelige på nettet, ville jeg gerne høre om dem. Jeg ved godt det vil være forbundet med en vis usikkerhed, da det først vil være aktuelt i ferien 2014 om alt går vel.

Oleh

Comment

Oprindeligt indsendt af oleh Se indlæg
                              nu er det jo 1.januar 2012. vi rejser den 21.januar til Phuket, Fruen og jeg sad i går og talte om at springe en ferie over og prøve Australien. Det kræver en længere opsparingstid. Og måske også aftale om at spare ferie op.

Vores tanker går på at en ferie i Australien måske er "once in lifetime" og derfor skal planlægges grundigere end Phuket som vi jo kender og kan klare selv.

Er der nogen der kan hjælpe med særlige hints udover dem der er tilgængelige på nettet, ville jeg gerne høre om dem. Jeg ved godt det vil være forbundet med en vis usikkerhed, da det først vil være aktuelt i ferien 2014 om alt går vel.

Oleh
                              Må siges at være noget væk fra emnet , Men god tur alligevel. :-)

Comment

Working...
                              X