Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kopi varer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kopi varer

Hej

Kan læse at man kan købe mange kopi mærker i Thailand, phuket - sidder og tænker kan man også købe Sorel støvler og Canadian goose jakker/frakker selv om det jo ikke lige er et land med mange minus grader.

Mademi

Hej Mademi

Man må ikke indføre eller udføre kopi vare af Thailand det siger loven !!!!!

Khetpanya
    Bosat i Thailand

Comment

Hej Mademi !

Jeg har set de jakker du snakker om. Du skal måske bruge lidt tid til at finde dem. Hvis du ikke kan se dem så bare spørg. Nogle ting har de ude i baglokalet. Phuket town kunne være en mulighed. Hvad loven siger er noget helt andet. God tur og jul.....

Alina.

Comment

Nej I now

Oprindeligt indsendt af khetpanya Se indlæg
        Hej Mademi

Khetpanya

Hej Khetpany

Nej det er jeg klar over, men da alt kan købes i kopi. Og de meste man køber kunne jeg tænke mig er kopier. Det vinter i DK når jeg skal afsted så kunne jo tage det på hjem. Om det er en kopi taske eller kopi jakke tjaaa mig lige fedt.

Tak for svaret og god jul ;-)

Comment

;-))

Oprindeligt indsendt af alina Se indlæg
          Hej Mademi !

Jeg har set de jakker du snakker om. Du skal måske bruge lidt tid til at finde dem. Hvis du ikke kan se dem så bare spørg. Nogle ting har de ude i baglokalet. Phuket town kunne være en mulighed. Hvad loven siger er noget helt andet. God tur og jul.....

Alina.
          Hej Aline

Tak der vil jeg prøve at kigge ja loven hmm men alt der tages med hjem er jo næsten kopivarer og kan tage den på det er nemlig vinter i DK når jeg tager afsted.

God jul til dig og tak for svar.

Comment

Har du kopivarer med hjem til dig selv, så er SKAT "ligeglade". Kan de se, at det er til videresalg (mængden), så bliver du auditeret ...
            Thai-gift, bor i Chiang Mai

Comment

Havde de virkelig ønsket at tage folk, med kopivarer, så kunne de jo bare checke alle fly, fra Thailand, og de ville få gevinst hver gang, det samme med fly, fra feriestederne i Tyrkiet.

Mvh. Hatte
              Samui, Ao Nang, Phi Phi, Phuket, Koh Lanta, Koh Chang, Hua Hin, Koh Phangan, Bangkok, Koh Jum

Comment

Det er til mig selv

Oprindeligt indsendt af Andrea´s far Se indlæg
                Har du kopivarer med hjem til dig selv, så er SKAT "ligeglade". Kan de se, at det er til videresalg (mængden), så bliver du auditeret ...
                Hej

Det er kun til mig selv og min datter jeg har tænkt mig at købe disse kopivarer til.

De koster en bondegård at købe i DK og ville jo være rart hvis de var så vellignende at jeg kunne købe dem i Phuket.

Tak for svaret tænkte at skat nok ikke ville lægge specielt mærke til os hvis havde det på hjem en kold vinter aften i DK.

Comment

Præcis Hatte

Oprindeligt indsendt af Hatte Se indlæg
                  Havde de virkelig ønsket at tage folk, med kopivarer, så kunne de jo bare checke alle fly, fra Thailand, og de ville få gevinst hver gang, det samme med fly, fra feriestederne i Tyrkiet.

Mvh. Hatte
                  Det bestemt også der min tankegang har ligget. Så en kopijakke eller to gør nok ikke den store forskel når vi har tænkt os at tage dem på hjem.

Comment

Hej.

Jeg har set Canada Goose jakker både i Karon og i Kata, det er en svensker der sælger dem.
                    Butikken i Karon ligger lige over Phuket Orchid Resort, jeg mener de tager 1200kr. For dem, man kan se på afstand at det er Kopier, pelsen ved du ikke om det er kat eller hund.

Ang. Sorel, dem har jeg ikke set dernede, var en smut i Pattaya i november, der så jeg dem heller ikke, men de koster jo også kun 800kr. Herhjemme.

Oprindeligt indsendt af Mademi Se indlæg
                    Hej

Kan læse at man kan købe mange kopi mærker i Thailand, phuket - sidder og tænker kan man også købe Sorel støvler og Canadian goose jakker/frakker selv om det jo ikke lige er et land med mange minus grader.

Mademi
                    17 gange i Thailand. Første gang 2004,2005,2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016.

Comment

Okay

Oprindeligt indsendt af tusindfryd Se indlæg
                      Hej.

Jeg har set Canada Goose jakker både i Karon og i Kata, det er en svensker der sælger dem.
                      Butikken i Karon ligger lige over Phuket Orchid Resort, jeg mener de tager 1200kr. For dem, man kan se på afstand at det er Kopier, pelsen ved du ikke om det er kat eller hund.

Ang. Sorel, dem har jeg ikke set dernede, var en smut i Pattaya i november, der så jeg dem heller ikke, men de koster jo også kun 800kr. Herhjemme.
                      1200,00 D.kr for en jakke man kan se er kopi er en god slat penge, men vil da helt sikkert lige kigge forbi de shops du nævner. Ang. Sorel er det en bestemt model jeg tænker på og den koster 1699,00 herhjemme.

Tak for svar

Hilsen em Mademi som glæder sig såååå meget til sin første tur til Thailand i marts.

Comment

Oprindeligt indsendt af khetpanya Se indlæg
                        Hej Mademi

Khetpanya
                        Det kan da godt være,men kan du nævne en der er blevet stoppet i Thailand, jeg har været der 16 gange og har ikke mødt eller hørt om det
                        Thailand mange gange,Krabi, Kanchanaburi, U.Ratchathani,Phuket,Nong Kai,Laos,Cambodia & Singapore

Comment

Hej.

Har desværre også selv kunne finde Canada Goose til over 1000,00 dkr på Phuket. Men kommer du forbi Bangkok på vej hjem. Så gå i shoppingCentret MBK, der har jeg købt Canada Goose jakke i god kvalitet (er på 3. sæson nu) til ca. 350,00 dkr. Regner med at skal have en ny til marts. :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kylco Se indlæg
                            Hej.

Har desværre også selv kunne finde Canada Goose til over 1000,00 dkr på Phuket. Men kommer du forbi Bangkok på vej hjem. Så gå i shoppingCentret MBK, der har jeg købt Canada Goose jakke i god kvalitet (er på 3. sæson nu) til ca. 350,00 dkr. Regner med at skal have en ny til marts. :-)
                            Hej og tak for svar.

Jeg skal desværre ikke over Bangkok øv, kan man tydelig se forskellen på " kopierne ".

Mademi

Comment

Hej Mademi.

Jeg har været meget tilfreds med min. På mit arbejde hænger den ved siden af en original, jo... jeg kan da se forskel. Men kunne ikke selv finde på at give 5-6.000 kr. for en jakke.

Der findes mange kvaliteter af kopierne, kender en som købte fra Beijing/Kina. Når han havde sort tøj på, blev det helt hvidt, da foret kom ud igennem inderforet. Han var meget utilfreds med hans. Min har heldigvis beholdt alt foret, hvor det skal være. :-)

Comment

Working...
                              X