Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Billigt i Phuket town

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Billigt i Phuket town

Hej
    Sidst jeg var på Phuket i en måned - opholdt jeg mig meget i Phuket town - og det kan anbefales. Dels er her ikke så overrendt af turister - og så er her rigtig billigt- man kan spise godt og rigtig billigt på f.eks kineser restaurant som der er en del af- men også Den franske cafe med friskbagt brød er rigtig godt ! desuden er der kort distance til vand og omliggende øer- meget at se- hyggelige bar og natklubber - hvor der er det særsyn at der næsten kun er thaier--
    Der kan lejes lejligheder og erhverves ejendom til en noget anden pris end på de populære steder. Karon - Kata- Patong som er et uudholdeligt gedemarked efterhånden..
    Tag til Phuket town næste gang- det kan lade sig gøre at finde billig transport fra lufthavnen - selv på Phuket.
    - Mennesket er intilligent
    men opfører sig dumt -

Tak for anbefalingen.
    Jeg har også selv kigget på hoteller i Phuket town.. Jeg tænker også at når det er så billigt at komme rundt, så gør det vel ikke det store at det ikke lige ligger ved stranden..
    Der er jo også mange andre spændende ting på Phuket. Heldigvis..

Hvad hed hotellet du boede på?

Comment

Hej Katana,
      Jeg boede et par nætter på Metropole hotel i Phuket Town fornylig. 1600 pr nat.
      Det er 17-18 etager højt med god udsigt. Man kan normalt ikke åbne viduerne, men i værelse 1510 kan man :-)
      I en radius af 500 meter fra hotellet ligger der masser af hoteller og guesthouses, hvor man kan bo billigere, men jeg kom sent om aftenen.

Som Siamcon skriver, er det ikke så turistet, og der er mange lokale på restauranter m.v.

VH
      Lars

Comment

Working...
      X