Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tandlæge i Phuket..

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tandlæge i Phuket..

Ja som flere af jer nok ved skal jeg meget snart afsted til Phuket - Kata Beach... Og jeg glæder mig!!

Nu kom vi så til at snakke om mulighederne for at komme til en tandlæge dernede? Har jo hørt at det generelt skulle være billigt - men vil lige høre om I har nogle erfaringer med tandlæger der?? For kan godt ske det er billigt - men vil jo heller ikke sætte alt på spil...

tandlæger

Dukan kikke lidt på det her...

[url]http://www.panmedicare.dk/content/view/23/64/[/url]

lindy

Comment

Hej Camilla86

Vi tager afsted her i August og har bestilt tid hos en tandlæge i Patong

Var hos dem sidste sommer og fik super behandling og sparede mere en det halve af hvad det koster i Danmark..

Link: [url]http://www.promjaidental.com/dentalphuket[/url]

God Ferie.
      Lars
      Thailand 8 gange.
      Dykket: Thailand, Bali, Maldiverne, Egypten & Mexico.

Comment

Jeg kan desvære ikke åbne dit link Tuborglight...

Men I oplever altså kvalitetet helt i top dette sted - til det halve af prisen herhjemme...?

Comment

Fandt alligevel din side med google som ven...

Man kan vel også bestille en tid til alm. eftersyn, evt. fyldninger osv? det behøver jo ikke at være den helt store tur man skal igennem vel?... (Bare lige for at være helt sikker...)

Comment

Jeg er i Thailand et par gange om året og går kun til tandlæge i Thailand. Danske tandlæger er dyre og noget særligt efter min mening. De to thailandske tandlæger, jeg har prøvet i Patong er klasser bedre end de 4 forskellige tandlæger, som jeg har haft i DK.

Det er ikke de billigste, hverken i Patong eller Thailand, men jeg vil anbefale denne tandlæge:

[url]www.promjaidental.com[/url]
            Thai-gift, bor i Chiang Mai

Comment

Hej Camilla86

Som Andrea´s far skriver giver jeg ham ret i de Thailandske tandlæger er om ikke andet bedere så helt sikkert mere omhyggelige..

Jeg har selv bestilt tid over nettet her hjemmefra faktisk D. 31/7 09 KL 9.30 (smiler)
              Starter med en undersøgelse og tager så til Samui/Koh Tao for dykning og vender tilbage til Patong hvor tandlægen så ordner det vi bliver enige om..

Tro nu ikke jeg har dårlige tænder ( smiler igen ) men har knækket en kindtand som der skal enten en krone på eller et implantat har også nogle gamle sølv fyldninger som jeg vil have skiftet ud til plast..

Tag du nu og bestil en tid over nettet og så undersøger tandlægen i samråd med dig hvad du gerne vil have lavet..
              Mener jeg gav ca 100 Dkr for en undersøgelse af samtlige bisser..

God Ferie
              Lars
              Thailand 8 gange.

Comment

Hej igen..

Lige kort, vil helt sikkert også anbefale
                [url]www.promjaidental.com[/url]
                Patong..

God Weekend
                Lars
                Thailand 8 gange.

Comment

Oprindeligt indsendt af Tuborglight Se indlæg
                  Hej Camilla86

Som Andrea´s far skriver giver jeg ham ret i de Thailandske tandlæger er om ikke andet bedere så helt sikkert mere omhyggelige..

Jeg har selv bestilt tid over nettet her hjemmefra faktisk D. 31/7 09 KL 9.30 (smiler)
                  Starter med en undersøgelse og tager så til Samui/Koh Tao for dykning og vender tilbage til Patong hvor tandlægen så ordner det vi bliver enige om..

Tro nu ikke jeg har dårlige tænder ( smiler igen ) men har knækket en kindtand som der skal enten en krone på eller et implantat har også nogle gamle sølv fyldninger som jeg vil have skiftet ud til plast..

Tag du nu og bestil en tid over nettet og så undersøger tandlægen i samråd med dig hvad du gerne vil have lavet..
                  Mener jeg gav ca 100 Dkr for en undersøgelse af samtlige bisser..

God Ferie
                  Lars
                  Jeg plejer at få mine tænder tjekket inden jeg forlader DK, skal ikke have noget tandsqueze. Men jeg kan også finde på at dykke pænt dybt, så ingen monster smerter her.

At tandlægerne er mere omhyggelige i Thailand, sættes i forbindelse med tiden det tager at undersøge dig, det sætter jeg et stort spørgsmålsteng ved.

Men at de er lige så dygtige som dem i DK, er der ingen tvivl om og prisen tåle ikke sammenligning
                  Lidt Rusland, hele europa. Thailand, Malaysia, Borneo, Indonesien, Maldiverne og under vandet.

Comment

Hej Sipadan..

Du plejer at få tjekket dine tænder inden du forlader Danmark vil det sige du får alle dine tænder røntgenfotograferet inden du tager afsted..??

For som du jo skriver ingen tandsqueze her, som du jo ved kan tandsqueze kun opstå ved luft imellem fyldningerne i tænderne så for at være helt sikker er der kun en vej RØNTGEN..

Har nu aldrig haft tandsqueze og tro os vi dykker hele famillien og kan også lige som dig finde på at dykke dybt..

Er der nogen der har nævnt smerter og da slet ikke monster smærter..

Har aldrig haft monster smerter i tænderne da man har gået til tandlæge kontrol mindst 2 gange om året siden 1 klasse dvs 40 år, har desuden ikke mindre en 2 tandlæger i famillien og datteren som også er dykker er tandplejer..

Men de bor dersværre på Sjælland og vi så langt mod vest det kan lade sig gøre..
                    Så derfor gået til tandlæge i Thailand de sidste 2 gange med stor GLÆDE..

God Weekend
                    Lars
                    Thailand 8 gange.

Comment

tandlæge

hvad med tandlæger på koh samui, er der nogen der kender til en god en der????

Comment

tandlæge i patong

Hej folkens

jeg plejer at bruge den gut her, han er fra singapore taler og forstår 100% engelsk, har været 100% tilfreds med de ting jeg har fået fixet der, selvom det altid sucks at skulle tilbringe så meget som 1 minut at sin ferie i tandlægestolen.

skal til patong til maj og må nok hellere lige få chekket bisserne til en favorabel pris.

http://www.andamandental.net/

Michael

Comment

Kan man få en adresse eller telefon nummer til en tandlæge i Karon eller Paton eller der omkring.

Comment

Oprindeligt indsendt af Merete Ross Se indlæg
                            Kan man få en adresse eller telefon nummer til en tandlæge i Karon eller Paton eller der omkring.
                            Bruger denne tandlæge i Patong, de er dygtige og der har aldrig været problemer efterfølgende.

Skal derhen i næste måned..

Link: http://www.promjaidental.com/dental_phuket_map.htm

MVH.
                            Inge.
                            Thailand 8 gange.

Comment

Working...
                            X