Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hotel i Karon ,Phuket?

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hotel i Karon ,Phuket?

Hej
    Dette er mit første indlæg og jeg hved ikke om det er den rigtige måde at gøre det på men nu giver jeg det et forsøg.

Har rejst til Phuket i december mdr. igennem de sidste 10 år men altid med f.eks Spies.men da jeg gerne vil afsted allerede igen i marts mdr.vil jeg gerne se om jeg ikke kan gøre det lidt billigere ved selv at arrangere rejsen. Men jeg synes bare at der er så mange hoteller at vælge imellem,det er en hel jungle. Så jeg håbede at der måske var nogen herinde der havde prøvet og havde lidt erfaring,som så kunne være mig behjælpelig?
    Jeg havde tænkt mig ca 15 dage og en pris på ca 2500-4000 kr.
    Er der nogen der kan hjælpe mig?
    På forhånd mange Tak for hjælpen,og så håber jeg at det er sådan nogle ting man kan bruge dette forum til?

M.V.H
    Jane

Hej Jane
    Prøv at se nærmere på Baan Karonburi som ligger på Strandvejen i Karon.
    Vi har boet der 5 gange gennem de seneste 5 år og det er et godt tre stjernet hotel til fornuftige penge, boede der sidst i oktober sidste år til 225 kr. For et dobbeltværelse incl. en god morgenmadsbuffet
    Vi synes det er rigtig godt til prisen, vi kontakter selv hotellet direkte.
    God fornøjelse
    Omik

Comment

Tak for hjælpen men har allerede booket et andet,det hedder Best House,jeg skal give 20,160 thb,det er godt nok uden morgenmad.det ligger på vejen der løber parallelt med Strandvejen så jeg får lidt længere at gå til stranden(med Spies boede jeg på Phuket orcide resort og det ligger jo også lige ved Strandvejen. Men nu må vi se,jeg rejser i hvert tilfælde d.13/3.
      Men endnu engang tak for hjælpen
      M.V.H
      Jane

Comment

Unconfigured Ad Widget

Collapse
      Working...
      X