Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Elefanter

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Elefanter

Hej alle 😃
    Jeg ved, at man i Khaosok Nationalpark kan være med til at bade og fodre elefanter. Nogle der ved om der er noget lignende omkring Phuket?

Oprindeligt indsendt af Stinear Se indlæg
    Hej alle ��
    Jeg ved, at man i Khaosok Nationalpark kan være med til at bade og fodre elefanter. Nogle der ved om der er noget lignende omkring Phuket?
    Prøv dette link - http://www.amicimieiphukettravelagency.com/en/tour/elephant-jungle-sanctuary-phuket/
    mvh skoge
    Thailand: alt for få gange :-D

Comment

Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
      Prøv dette link - http://www.amicimieiphukettravelagency.com/en/tour/elephant-jungle-sanctuary-phuket/
      mvh skoge
      Ser rigtig godt ud, men hold da op det er dyrt. Findes der måske noget billigere?

Comment

Oprindeligt indsendt af StineAppelgen Se indlæg
        Ser rigtig godt ud, men hold da op det er dyrt. Findes der måske noget billigere?
        Enig. Dyrt, meget dyrt ! Men typisk Phuket - desværre. Prisen får i hvert fald IKKE os til at besøge stedet.
        Thailand: alt for få gange :-D

Comment

jeg ved, at der er et sted i Patong, hvor man kan bade med elefanter, men jeg ved ikke hvad det hedder, men hvis man kører til stranden i starten af stranden fra f.eks. Kata/Karon - så skal man dreje til venstre, så altså ikke ad den normale strandvej - men modsat. - jeg prøver at finde ud af hvad det hedder og hvad det koster
          Gran Canaria (5 gange), Thailand (15 gange) Rejser igen til Chalong/Phuket ;-)

Comment

jeg har fra min ven fået dette: Svimming elefant. Når du kører til Patong fra karon siden, kører du til venstre ned mod Strandvejen. Istedet for at køre til højre af Strandvejen, drejer du til venstre. Op af Bakken til venstre. Følger skiltene med svimming elefants. Når du kommer op af Bakken i skoven viser pilen ind til højre. Lidt fremme på hø. Hånd er der parkering. Så går man resten af vejen stejlt ned. Man kan blive kørt op bagefter. Sidst da vi var der, var prisen 700 bath.
            Bedst når det er højvande. Omkring kl. 11.00
            Gran Canaria (5 gange), Thailand (15 gange) Rejser igen til Chalong/Phuket ;-)

Comment

Okay tak for forslaget 😃😃

Comment

Working...
              X