Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pris på taxa fra lufthavnen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Pris på taxa fra lufthavnen

Gode rejseinteresserede
    Der må være nogen der kan bidrage med en aktuel pris på taxakørsel fra Phuket AirPort til Patong Beach.
    Er der nogen ide i at forhåndsbestille en taxa til afhentning i lufthavnen, og i givet fald et råd om hvem man kan/skal benytte?
    Omik

Hej Omik.

Det er ikke noget problem med taxa i Phuket lufthavn. Så vidt jeg kan huske er der et lille "hus" henne til højre når du kommer ud der går du bare hen og bestilller en taxa så får du en taxa der kører efter taxameter. Mener man skal give ca 100 bath ekstra fordi de kører fra lufthavnen. Ellers mener jeg prisen er ca 600 bath? Andre må rette mig hvis det er forkert?

Comment

Hej FlemmingB
      Tak for dit svar som kan bruges, tænker dog om der er noget sparet på at forhåndsbestille en taxa og dermed undgå de 100 bath til taxa mafiaen i lufthavnen.
      Omik

Comment

Tror det billigste er i lufthavnen. Mener også de 100 bath er med i de ca 650 bath.

Ps. 100 bath er altså ikke mere end ca kr 20,- ;-)

Comment

Jeg ved godt at 100 bath ikke er store penge, men vil gerne undgå at støtte taxa mafiaen i lufthavnen.

Omik

Comment

Oprindeligt indsendt af omik Se indlæg
            Jeg ved godt at 100 bath ikke er store penge, men vil gerne undgå at støtte taxa mafiaen i lufthavnen.

Omik
            De 100 baht slipper du ikke for, hvis du vil køre meteret taxi. Mener det er et gebyr som lufthavnen/personalet i salgsboden skal ha' - ryger ikke i El Mafioso's hænder.
            Thailand: alt for få gange :-D

Comment

De 100 baht ER lufthavnsgebyr. http://www.phuketairportonline.com/public-taxi-service/
              mvh.

Comment

Tiden nærmer sig da jeg drager til Phuket og har nu bestilt taxa til afhentning i lufthavnen for at blive kørt til Patong.
                Phuket SRC Travel får gode anmeldelser både med chauffører og biler, vil køre turen til Patong for 600 bath hvilket svarer til ca. 120 kr. En pris som jeg finder acceptabel.

Omik

Comment

Har netop været på ferie på Phuket og havde bestilt Phuket SRC Travel til at køre os fra lufthavnen til Karon Beach.
                  Prisen var 750 bath for en taxi.
                  Fin pris som jeg ikke kunne finde billigere, kan anbefale selskabet.

omik

Comment

OMIK - meget billigt !

Comment

Ja jeg synes også det er en billig pris, derfor tænkte jeg at ville dele prisen med I andre.
                      Prisen er incl. lufthavnsafgift.
                      Håber andre kan få glæde af mit råd.

Comment

Working...
                      X