Hvis dette er dit første besøg, så sørg for at læse vores FAQ Du skal være registreret før du kan sende indlæg. For at læse beskeder, vælg det forum som du ønsker at besøge fra oversigten nedenfor.
Vil lige høre om der er nogen der har været i Patong for nylig og derfor kan give en situationsrapport om hvordan det ser ud med liggestole og parasoller på stranden, vi har en hotelreservation på Safari Beach Hotel som ligger meget strandnært og vi derfor påtænker at bruge stranden.
Hej oleh
Tak for svaret, den informationsmulighed havde jeg ikke lige overvejet.
Som jeg kan se det er der ingen solbriller men madrasserne ligger der, og så ser det ud til at der er masser af parasoller, som jeg formoder er til udlejning.
Vi ser frem til en uge i Patong og derefter en uge i Karon.
Vh
Omik
Netop hjemvendt fra Phuket kan jeg orientere om at solsenge og parasoller er tilbage på strandene i såvel Patong som Karon og prisen for 2 solsenge en parasol er 200 bath om dagen.
Omik
Håber i havde en god tur.
Var der solstole på hele stranden eller stadig på de ca. 10% som i de senere år.
de videoer på you-tube jeg har set er det ikke ændret.
Last edited by oleh; 06-05-17, 07:52.
Årsag: stavefejl
Hej oleh
Nej det var på enkelte afsnit af strandene der var solstole, men nu var det jo også her efter påske hvor lavsæsonen er begyndt så det var nemt nok at få pladser på begge strande, så behovet var fint dækket.
Vh
Omik
Vi behandler personoplysninger om brugere af vores websted ved hjælp af cookies og andre teknologier til at levere vores tjenester, tilpasse annoncering og analysere aktiviteten på webstedet. Vi kan dele visse oplysninger om vores brugere med vores reklame- og analysepartnere. Yderligere oplysninger finder du i vores Privacy Policy.
Ved at klikke på "Jeg accepterer" nedenfor, accepterer du vore Privacy Policy og vores personlige databehandling og cookie praksis som beskrevet deri. Du anerkender også, at dette forum kan være vært uden for dit land, og du accepterer indsamling, opbevaring og behandling af dine data i det land, hvor dette forum er vært.
Comment