Annoncering

Collapse
No announcement yet.

at leje en motorbike

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• at leje en motorbike

at leje en motorbike er meget billigt jeg skulle betale 100 bath pr. dag( på copenhagen )

men man skal gøre sig klar at der nok kører mere spritbilister i pattaya på 1 dag end der gør på et år i danmark og det er stærk trafik men alligevel sjovt, så det skulle også prøves

det tog mig 30 minutter at få 3 bøder( køre ensrettet uden hjelm og uden kørekort det havde sikkert kostet kassen i danmark, men mener min bøde lød på 800 bath

det sjove ved historien er så at så må du resten af dagen køre uden kørekort, ensrettet og uden hjelm bliver du stoppet igen så skal du bare vise din kvittering at du har betalt en gang, ha ha den gik heller ikke i danmark

men trafikken i pattaya var mig nu alligevel for heftig så jeg leverede min motorbike retur samme dag

efter den tid kører jeg kun med bath busser som kører rundt i pattaya 24 timer i døgnet, prisen er 10 bath pr. tur

en anden sjov ting

i thailand er det lovpligtigt at have hjelm på, men kun den der kører ikke den som sidder bagpå............................................. .....

Comment

motor bike

du er blev snydt gav kun 90 bath på copenhagen, men så gav jeg også en omgang til bordet hehe nåede at kørerer 3 dage uden at blive stoppet, men du har ret de er ikke for tøsedrenge at køre i Pattaya
      Thailand mange gange,Krabi, Kanchanaburi, U.Ratchathani,Phuket,Nong Kai,Laos,Cambodia & Singapore

Comment

Oprindeligt indsendt af matrix Se indlæg
        at leje en motorbike er meget billigt jeg skulle betale 100 bath pr. dag( på copenhagen )

men man skal gøre sig klar at der nok kører mere spritbilister i pattaya på 1 dag end der gør på et år i danmark og det er stærk trafik men alligevel sjovt, så det skulle også prøves

det tog mig 30 minutter at få 3 bøder( køre ensrettet uden hjelm og uden kørekort det havde sikkert kostet kassen i danmark, men mener min bøde lød på 800 bath

det sjove ved historien er så at så må du resten af dagen køre uden kørekort, ensrettet og uden hjelm bliver du stoppet igen så skal du bare vise din kvittering at du har betalt en gang, ha ha den gik heller ikke i danmark

men trafikken i pattaya var mig nu alligevel for heftig så jeg leverede min motorbike retur samme dag

efter den tid kører jeg kun med bath busser som kører rundt i pattaya 24 timer i døgnet, prisen er 10 bath pr. tur

Ha, ha! Tak for en virkeligt god historie. Hvad jeg spekulerer over vedrørende motorcykelkørsel uden kørekort er, hvad der sker, hvis man laver en stor ulykke. Dækker forsikringen?

Ja, de blå song tæws koster 10 baht, hvis man ikke siger noget om, hvor man skal hen. Hvis man gør det, skifter chaufføren pludselig til taxi-mode, og turen koster måske 60 baht.

Mvh
        Bent
        Oversætter mellem bl.a. thai, engelsk, spansk, tysk og dansk.

Comment

Working...
        X