Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luzifer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Luzifer

En af de ting jeg mener man bør opleve i pattaya walkin street er disco luzifer, det er bare for vildt 1000 piger som alle bare vil have dig, en oplevelse du næppe for in danmark

men en ting skal man være klar over, det er meget højt derinde og priserne er pæne en singha eller heineken 160 bath

Oprindeligt indsendt af matrix Se indlæg
    En af de ting jeg mener man bør opleve i pattaya walkin street er disco luzifer, det er bare for vildt 1000 piger som alle bare vil have dig, en oplevelse du næppe for in danmark
    1000 piger som vil have dig? Erstat "dig" med 1000 baht sedler og du har sikkert ret.

Comment

ikke noget er gratis i pattaya

jo tak for informationen men det vidste jeg skam godt jeg er jo ofte der, i pattaya er det kun en ting der tæller og det er penge, nej man skal ikke tro at man finder en pige som ikke vil have penge men sådan er det og det ved vi jo også godt os som ofte har været i pattaya, men penge her eller der så er luzifer et besøg værd

jeg ville bare starte med lidt info og tips i pattaya/jomtien og håber derved at andre også vil komme med oplevelser fra pattaya som vi andre måske ikke har oplevet

så kom bare med ting og sager som i har oplevet i pattaya, så håber jeg at der komme mange mere indslag i lige dette pattaya forum så også jeg kan få nye tips

Comment

Working...
      X