Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny blog om Pattaya

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny blog om Pattaya

Hejsa, jeg har de sidste dage puslet med at lave nogle blogs om Thailand og Cambodia.

Ja men der er jo mange mange allerede, kan du tænke, men.. Jeg prøver at vinkle bloggen, finde mine egne små specialiteter.

Lige nu er mine blogs meget basale, jeg skal jo i gang, og har også andre jobs at passe.

Men nyheder på dansk, om thailand, er en af de niecher som jeg vil satse på.

Tag en kig eller to henad vejen, hvis du har lyst.

Ha en god dag.

De bedste hilsner
    Spand / Q66

Oprindeligt indsendt af spand Se indlæg
    Hejsa, jeg har de sidste dage puslet med at lave nogle blogs om Thailand og Cambodia.

Ja men der er jo mange mange allerede, kan du tænke, men.. Jeg prøver at vinkle bloggen, finde mine egne små specialiteter.

Lige nu er mine blogs meget basale, jeg skal jo i gang, og har også andre jobs at passe.

Men nyheder på dansk, om thailand, er en af de niecher som jeg vil satse på.

Tag en kig eller to henad vejen, hvis du har lyst.

Ha en god dag.

De bedste hilsner
    Spand / Q66
    Det nyeste er at ADMIN, gad vide hvad efternavnet er, har fjernet de links jeg havde sat på indlægget. Ok, det er ikke mig der har magten her, men jeg synes at man i det mindste skulle nævne i indlægget, at det er redigaret af ADMIN.

Spand

Comment

Sakset fra de generelle regler om forumbrug (oss forside)

"BEMÆRK:
      - at indlæg, udelukkende med et link, ikke er nok – alle links skal kommenteres.
      - at links IKKE er tilladt i signaturen."

Ukendskab til reglerne gør det sikkert ikke tilladt... Og så fornemmer jeg at du ikke bryder dig om at moderator/administrator håndhæver reglerne, jeg forstår ikke helt den der med at du skal have efternavn - jeg tror Admin hedder Istrator til efternavn ???

.
      Amatør i Thailand, gift med thai der har glemt at læse "Stickman" for at vide hvordan hun er...

Comment

Oprindeligt indsendt af jos383 Se indlæg
        Sakset fra de generelle regler om forumbrug (oss forside)

"BEMÆRK:
        - at indlæg, udelukkende med et link, ikke er nok – alle links skal kommenteres.
        - at links IKKE er tilladt i signaturen."

Ukendskab til reglerne gør det sikkert ikke tilladt... Og så fornemmer jeg at du ikke bryder dig om at moderator/administrator håndhæver reglerne, jeg forstår ikke helt den der med at du skal have efternavn - jeg tror Admin hedder Istrator til efternavn ???
        .
        Jos, stik mig nu ikke noget i skoene. Jeg kendte ikke de regler. Det er for dårligt af mig. Og jeg er helt sikkert den eneste bruger her, som ikke kan de regler udenad. Det jeg blev mest sur over, er de kønssløse svar man får fra admin.

Og så mener jeg princippielt ikke at kan gå ind og ændre i folks meddelelser, uden at man gør opmærksom på det i indlægget: beskåret af admin, eller lignende.

Min bemærkning om admins efternavn var ren sarkasme. Eller... den fes ikke ind .-D

Comment

Spand->

"Min bemærkning om admins efternavn var ren sarkasme. Eller... den fes ikke ind"

Jo... hele mit svar kan anses for værende tyk sarkasme

.
          Amatør i Thailand, gift med thai der har glemt at læse "Stickman" for at vide hvordan hun er...

Comment

Working...
          X