Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pattaya

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Godt tøj

Her har du en email adresse.
    lokeshloma@yahoo.com
    tlf. 038-233606
    mob.0817230236
    adr.334/58-59 Soi Welcome Jomtien. Jomtien Beach Rd. Pattaya Chonburi
    Han er ikke kun en dygtig skrædder han er også meget billig,
    LKEP

Comment

Taxi i Pattaya

Hej Bent og Glædelig Jul. Jo der er skam kommet Taxa meter Taxa i byen ?? men men de køre ikke Taxameter i indre by ?? så normal pris i byen er 150 bat. og et fælles telefon nr. har jeg ikke lige fået. Men de deler deres kort ud når du køre med dem. Men der er da muligvis et fælles nr. Jeg forsøger at finde ud af noget ? Pæne nye Biler og Air con for fuld drøn. Så jeg tager nu helst en Bat bus ? men det er da rigtigt såfremt man ikke rimelig mobil kan det være spændene ? Men de nye Taxaer holder rundt i byen og ved Busstationen. Mvh
      U S A. Singapore. Malaysia. Caribien. Hong Kong. Canada. Europa. Vietnam og Hele Thailand

Comment

market

jeg er tit i pattaya og køber alt mit tøj der min erfaring er at mike´s og made in thailand er alt for dyre, skal det være billigt så skal du handle på det store market som er tirsdag og fredag da handler thaierne også selv mange steder er der faste priser andre steder skal du handle.............jeg tog en thai venninde med som kender priserne tro mig det er en god idé da fik jeg hurtigt lært at jeg de andre gange har betalt skyhøjt for meget, find det som du vil have og så lader du hende købe det

skræderne uha uha de er modbydelige jeg koger bare jeg ser synet af dem mit bedste råd gå lige forbi dem og sig ikke et ord ofte går de også lige ud foran dig så går du bare ind i dem og videre unden at sige et ord men okay er du til jakkesæt så skal du jo ind til en

sko er et meget godt og billigt køb i pattaya jeg køber gerne i den store der ligger på beach road ca. 100 m før walkin street da er det faste priser

Comment

Jeg må også sige, at Mike's er ok med aircon, men priserne er lidt højere end på marked. Jeg var på jagt efter fodboldtrøje til sønnen i Mikes var prisen 700 bath, men efter forhandling fladt den til 600 bath, som var startprisen på markedet, og det endte med jeg på markedet fik dem til 500 bath. Så måtte jeg også svede :-))
          Hua Hin - Jomtien - Marokko - Tyrkiet - Borris

Comment

meget varmt

ha ha jo jeg kan kun give dig ret det er meget varmt på det market da det jo er som et stort telt næsten ulideligt..... men hva pokker vi kommer jo også pga. varmen

Comment

"Sammenlligner man med andre turistområder i verden, har Pattaya/ Jomtien vel et af de bedste transportsystemer, det er så nemt, så bekvemt."

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan genkende den påstand. Pattayas såkaldte offentlige transport er meget forvirrende for mig, men måske er det fordi, jeg er ny og hver gang har været sammen med en lokal, når jeg har skullet rundt.

Men efter at have været her i lidt tid, virker det for mig, som om motorcykel-taxi er nemmest. Man skal selvfølgelig lige vænne sig til den hektiske trafik og aggressive kørsel, der er så ulig Danmark, som noget kan være

Comment

Billigst I Bangkok

Hej
                Jeg kunne ikke undgå at læse om de der køber tøj i Pattaya og mender det er billigt med 5-600 BHT -. det samme er prisen i Phuket.
                Det er rablende vanvittigt dyrt og de tager røven på farangerne så gør noget !
                Jeg køber alt mit tøj i Pratunam som er Bangkoks forretnings centrum.. her er prisen -- 70 BHT for en T shirt. og DE TJENER STADIG PÅ DET !
                ALT tøj og andre varer kommer via Bangkok eller fra Bangkok og bliver videsendt til Pattaya og andre steder- der lægger man så den dyre transport til og prisen ryger op...
                På Sukhumvhit koster T shirts -. fra 150 BHT og up - men det kan man sgu for T shirts til alle steder i Danmark...
                Der er overhovedet ikke biligt på de kendte steder.. reng med at en thai kun betaler 1/10 af det du betaler - ! sådan er de bare - har man en thai til at forhandle priser for sig er det no 1.. - men denne vil være meget ugleset af de andre thaier.. " hvorfor hjælper du farang ? "
                Bare et godt råd.-. på Pratunam får du alt.. til en utrolig billige penge..
                - Mennesket er intilligent
                men opfører sig dumt -

Comment

Working...
                X