Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Taxa

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Mr.T

Jeg bruger også hver gang Mr.T billigt og sikkert

Comment

taxa

Jeg brugte også selv Mr T i sep sikke en service og så for 1000 bath. (Pattaya)

det er helt utroligt.

der er virkelig penge og sparer ved at bruge ham..

Comment

Det kan undre at man i dette forum støtter og anbefaler pirat taxaer.
        De forskellige "firmaer" der henvises til i denne tråd, er de registrede taxafirmaer med forsikringer og tilladelser i orden? Jeg tvivler. Håber jeg tager fejl, men den måde det beskrives på hvorledes man får fat i dem og deres priser får en advarselslampe til at lyse hos mig hvorpå der står "pirattaxa"

Comment

taxa

Hej

Mr T er alså ikke en Pirat taxa.

Se her

og tror heller ikke man ville lave reklame hvis man var.

http://www.paradise-pattaya.com/taxi-to-pattaya.html

se reklame midt på siden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Hitasiri Se indlæg
            Det kan undre at man i dette forum støtter og anbefaler pirat taxaer.
            De forskellige "firmaer" der henvises til i denne tråd, er de registrede taxafirmaer med forsikringer og tilladelser i orden? Jeg tvivler. Håber jeg tager fejl, men den måde det beskrives på hvorledes man får fat i dem og deres priser får en advarselslampe til at lyse hos mig hvorpå der står "pirattaxa"
            Mr. T er et mangeårigt firma, det har intet med pirat taxier at gøre. Du kan sammenligne det med et busselskab som lejer busser ud.

Forstå det dog, Danmark er ikke Thailand, og omvendt.

Der er aldrig problemer med Mr. T, aldrig. Jeg har aldrig hørt om problemer med dem, og jeg har selv brugt dem ca. 30 gange.

Selv når de bare har haft f o r meget at køre med, og derfor har fundet en anden udefra til at tage turen, har det været perfekt. En gang jeg havde været inde i BKK, visa på en af ambassaderne inde i Sukumvit området, blev jeg trillet til Pattaya, hvor jeg boede den gang, for 800 Bath i en Mercedes Benz. Den var 3 mdr gl.

Hvis man spørger værtshusejere, noteller osv, taler de måske ondt om Mr. T, fordi de har agenter/ taxier- som giver kickbacks / provison til dem.

Send mig gerne en privat mail, og jeg skal sende Mr. T´s tlf nummer. Og nej, jeg får ikke returkommision, men ønsker mine medmennesker det bedste .-D

Comment

Kører Mr. T kun i Bangkok-regionen, eller også i nord og syd???
              Mvh. Vagabonden
              Vagabonden

Comment

Oprindeligt indsendt af Stig Se indlæg
                Kører Mr. T kun i Bangkok-regionen, eller også i nord og syd???
                Mvh. Vagabonden
                Mr. T kører overalt, hvis du betaler firmaet for det. Og du får en pris up front, som du kan regne med. Det er min erfaring.

OBS! Mr. T er en vognmandsforretning, den har kontor i Soi Diana Inn (en sidegade til Second Road) i Pattaya, nede i en lille sidegade, bare hvis man vil se giraffen. De har deres egne biler, personbiler og minibusser, og trækker forstærkning ind udefra når der er for travlt til at deres egne biler kan klare det.

Comment

Working...
                X