Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Taxa

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Taxa

Hej

Nu er det min første tur til Thailand her 02.sep.

Hvad er det bedste sted at fange en Taxa til Pattaya ?

Har hørt at man skal gå ud af ankomsthallen og vælge en af dem der holder ude på gaden..

Hvad må man max give for sådan en tur ?

Jeg gav vist 1500 baht, men det var fra Rama IV Road. Ellers kan du tage bussen fra Ekamai. Det koster vist omkring 130 baht.

Comment

Hej Styx
      Du skal gå igennem ankomsthallen, lad dig IKKE stoppe af alle pirat taxi'erne.
      Gå ud på gaden, stl dig i den kø der er til Taxi "huset" når du når frem fortæller du hvor du skal hen f.eks by/bydel og hotel navn, så får du udleveret en seddel, på Thai/Engelsk, som du viser til chauføren, Han SKAL så køre på Taximeter. Der er en lille klage guide på sedlen, så du kan se hvem du kan ringe til, hvis der er noget galt.

ps. I taxi "huset" kan du også få en CA. pris.
      Det koster 50 bath ekstra at bruge denne service, disse penge betales ud over det taximeteret viser. Du skal også selv betal motorvejs afgift, hvis noget sådan findes på den strekning du kører. Prisen står at læse på et display.
      God tur kim
      Besøgt Thailand flere gange..
      b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Comment

Sidst jeg var i BKK var der ingen pirater, det er rigtigt, de kan godt nok være anstrengende. Kan godt være jeg bare var heldig, at komme mens alle hajerne var til fagligt møde, eller er de simpelthen blevet smidt ud af lufthavnen.
        Slipper som regel af med dem ved at sige: Mai ow khrap. Betyder ca. nej tak det har jeg ikke brug for, det giver respekt og især fred.
        Lidt Rusland, hele europa. Thailand, Malaysia, Borneo, Indonesien, Maldiverne og under vandet.

Comment

Du kan også bestille en taxa hjemmefra http://www.bangkoklimo.org/our_rate.php
          Hua Hin - Jomtien - Marokko - Tyrkiet - Borris

Comment

Mr. T i Pattaya

Oprindeligt indsendt af Styx Se indlæg
            Hej

Nu er det min første tur til Thailand her 02.sep.

Hvad er det bedste sted at fange en Taxa til Pattaya ?

Har hørt at man skal gå ud af ankomsthallen og vælge en af dem der holder ude på gaden..

Hvad må man max give for sådan en tur ?
            Mr. T i Pattaya kan du finde på google. Han henter og bringer dig for 1000 bath inkl tollroads afgifter. Hvis du ringer fra DK og bestiller, står de med et skilt med dit navn og tager imod dig.

Jeg brugte Mr T så sent som i torsdags. Fra Pattaya ud til området i nærheden af den gamle lufthavn. Jeg havde ikke spurgte på prisen på forkant, de kender mig, jeg kender dem.

Helt ud i den anden ende af bangkok, adskillige motorvejsafgifter, hentet og leveret til tiden. 1000 Bath. Og abolut ingen triks, ingen forsøg fra chaufførens side på at lave lidt penge ved at undgå tollroads.

Comment

Oprindeligt indsendt af BeWe Se indlæg
              Mr. T i Pattaya kan du finde på google. Han henter og bringer dig for 1000 bath inkl tollroads afgifter. Hvis du ringer fra DK og bestiller, står de med et skilt med dit navn og tager imod dig.

Jeg brugte Mr T så sent som i torsdags. Fra Pattaya ud til området i nærheden af den gamle lufthavn. Jeg havde ikke spurgte på prisen på forkant, de kender mig, jeg kender dem.

Helt ud i den anden ende af bangkok, adskillige motorvejsafgifter, hentet og leveret til tiden. 1000 Bath. Og abolut ingen triks, ingen forsøg fra chaufførens side på at lave lidt penge ved at undgå tollroads.
              Gelmte lige: Mr. T har kontor i Soi Daiana Inn, en sidegade til Second Road- Pattaya.

Comment

Taxa Mr T

Mr T kan varmt anbefales. Ring hjemme fra +6638720318 og han henter dig i lufthavnen 1000 bath til Pattaya

Mvh
                Oveh

Comment

Mr T

Jeg har skrevet en mail til Mr.T

Men det lyder lidt som om det er en privat mand der leger lidt pirat taxa.

er det et firma eller en privat person ?

og kan man stole på ham..

Comment

hej Styx
                    Hvis du søger på Mr. T i dette forum vil du se at han blever anbefalet af mange.
                    Jeg har også set han er nævnt på dansk-thai forumet. Så mon ikke han er OK
                    Besøgt Thailand flere gange..
                    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Comment

Stryxx er du utryg ved mr.t kan jeg skaffe dig en super taxi for 1500 bath. Kvindelig chauffør som man kan stole på overholde tiderne. Hun har aldrig sviget mig eller andre. Mange der skal til Jomtien kender og bruger hende.
                      Hua Hin - Jomtien - Marokko - Tyrkiet - Borris

Comment

Faktisk ikke men man hører jo så meget om folk der bliver slået ned osv. og hvis det ikke er et registeret taxa firma så kan man jo aldrig vide sig sikker. :-)

jeg har valgt og booke igennem et andet taxa firma i Thailand.

Comment

Oprindeligt indsendt af Styx Se indlæg
                          Jeg har skrevet en mail til Mr.T

Men det lyder lidt som om det er en privat mand der leger lidt pirat taxa.

er det et firma eller en privat person ?

og kan man stole på ham..
                          Mr. T er en virksomhed, med private personbiler og minibusser. Man kan helt bestemt stole på manden, brugte firmaet for ganske nylig. Virksomheden har kontor i en lille gyde i Soi Daiana Inn, der går fra Second Road.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jyden Se indlæg
                            Stryxx er du utryg ved mr.t kan jeg skaffe dig en super taxi for 1500 bath. Kvindelig chauffør som man kan stole på overholde tiderne. Hun har aldrig sviget mig eller andre. Mange der skal til Jomtien kender og bruger hende.

Davs Jyden
                            Du må da gerne lægge et link til hende
                            eller tlf eller andet så man kan kontakte hende
                            måske der er nogen som er interesseret.

bamsefarr
                            Bare en mand som kan li thailand,og som har spist mange steder i thailand.og i EU
                            især i danmark.

Comment

Taxi til og fra Pattaya

Tao er god og stabil 1200 bat fra airport og 800 til. E-mail taotaxiservice@yahoo.com
                              telefon 0865586779 og han er altid på pletten når vi ank.
                              U S A. Singapore. Malaysia. Caribien. Hong Kong. Canada. Europa. Vietnam og Hele Thailand

Comment

Working...
                              X