Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Startsted i Krabi

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Startsted i Krabi

Hej

Beklager hvis jeg starter en tråd om et emne der allerede har været oppe!

En kammi og jeg skal på (første) tur til Thailand i starten af november. Vi har besluttet os for at starte i Krabi, men det er svært at finde ud af hvor man skal starte. Vi vil gerne bo ud til vandet ved en lækker strand og helst ikke for langt fra alting

Jeg har læst mig frem til at http://www.wildkingdomtours.com/ skulle have nogle gode ture, men hvor finder man dem dernede? Og kan man så at sige bestille sådanne ture på "alle gadehjørner"?

Håber i kan hjælpe

På forhånd tak

Nord eller syd !

Hej. Efter min bedste viden om Krabi området skal du enten nord eller syd for Krabi.
    Ao Nang er stedet hvor man taget longtail boats til de nærliggende strande og øer som er helt fantastiske.
    Syd for Krabi er det evt Kho Lanta. Prøv evt at google dem.
    Vi skal selv afsted til Krabi i jan/feb 2011 hvor vi tager syd for Kho Lanta, der er nogle fantastiske små øer som vi vil udforske denne gang. God tur.

Comment

Hej Morteng.

Jeg synes du feks. skal gå ind på www.sawadee.com, og kigge på hoteller og resorts der, der er fine billeder på alle, måske du finder noget der tiltaler dig.
      Jeg vil ikke anbefale noget, da folk er vidt forskellige, på hvad de ønsker og forventer.
      Med hensyn på strande, er den ikke specielt god i Ao Nang, men der er en masse lækre strande inden for rækkevidde i longtail båd.
      På railey Beach, er der en masse Resorts, helt ned til vandet.
      Hvad turarrangører angår, er der rigtig mange om buddet, bare gå rundt på gaden, og find det du ønsker. Du kan mere eller mindre arrangere dine egne ture.
      Er selv i Ao Nang, fra 11 - 17 november.

På Koh Lanta, er der mere stille endnu, men der er rigtig gode strande.

Held og lykke
      Hatte
      Samui, Ao Nang, Phi Phi, Phuket, Koh Lanta, Koh Chang, Hua Hin, Koh Phangan, Bangkok, Koh Jum

Comment

Working...
      X