Annoncering

Collapse
No announcement yet.

To fyre til Pattaya i sommerferien

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• To fyre til Pattaya i sommerferien

Hej folkens.

Mig og min kammerat hhv. 24 og 30 år overvejer at tage til Pattaya i July måned.
    Jeg kan forstå at der er regnsæson, og ville derfor hører om nogen har erfaringer ang. vejret i denne periode?
    jeg har bekymringer om at det bliver en regnfuld oplevelse.

Ud over dette så ville jeg høre om noget har nogle tips/råd til hvordan man får mest for pengene på turen?

Frygt ikke regnvejret i Juli måned, har været i Thailand mindst 15 gange i Juli måned og det er minimalt hvad det regner.
    Der kan komme en heftig skylle engang i mellem, i skal bare undgå at tage sydpå til f.eks. Krabi og Phuket der kan regne en del i Juli.

Comment

Hej Jenssw
      Nu har jeg i en del år ferieret i Krabi Town i Juli måned, og ja vi har haft regn, men kun 1 dag med heldagsregn, ellers har vi fået en byge i ny og næ.

Emil Det er meget forskelligt hvordan vejret er, I regntiden kommer der en del regnbyer, mest om eftermiddagen og aftenen / natten, vi har aldrig oplevet noget der ikke var til at have med at gåre når vi har haft ferie i Juli måned og det er både syd og nord. Vi har derimod haft en hel uges regn uden for den egentlige regntid.
      Det kan virke forfriskende med en byge i den varme, det får også støvet til at lægge sig.
      Besøgt Thailand flere gange..
      b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Comment

Vi har set på flybilletter til Bangkok og så derfra tage en bus til Pattaya. Prislejet på flybilleterne er omkring 6.000 kr. Vil i sige at det er billigt?

Comment

Hvis du kan finde en billet til ca. 6.000 i Juli skal du købe den, tror ikke det fåes billiger nu.
          Besøgt Thailand flere gange..
          b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Comment

Oprindeligt indsendt af EmiLiUZ Se indlæg
            Vi har set på flybilletter til Bangkok og så derfra tage en bus til Pattaya. Prislejet på flybilleterne er omkring 6.000 kr. Vil i sige at det er billigt?
            Jeg håber, at I fik bestilt til den pris.
            Når I er to hvorfor ikke tage en taxi til 1100 B. og blive kørt direkte til jeres hotel
            Hua Hin - Jomtien - Marokko - Tyrkiet - Borris

Comment

Unconfigured Ad Widget

Collapse
            Working...
            X