Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rejsepartner dec/jan 2013-14

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rejsepartner dec/jan 2013-14

Jeg søger rejsepartner til 3-4 ugers tur til Thailand december/januar 2013-14, evt. dele af turen. Sydthailand evt. kombineret med Chiang Mai, er åben for planlægning. Interesseret i at koble fra/slappe af, svømme og snorkle kombineret med kulturelle oplevelser, evt. også gerne trekking. Kunne også være interesseret i at tage dykkercertifikat, hvis det lige passer med rejsepartner og planlægning! Jeg er 50 år, kvinde.

Hej Mette

Jeg kigger selv efter billet til Thailand i jan. 2014 og rejser alene. Regner med Aonang nær Krabi. Er til det samme som dig, at slappe af/sole på stranden,
    ture ud til øerne kombineret med oplevelser. Så hvis du kommer derned af kunne det bestemt være hyggeligt med en rejsefælle

Hilsner Maria

Comment

Hej Maria! Tak for svar. Jamen, det kunne sagtens være en mulighed at mødes i AoNang i januar. Jeg var der sidst i 2009, og der er jo skønt :-) Ved du, hvornår i januar, du tager afsted? Jeg tager til Thailand lige før jul og bliver nok til midten af januar - rejser lidt rundt. Skal vi chatte lidt på fx Viber en dags tid? Kh Mette

Comment

Hej Mette

Kender ikke Viber som du nævner. Har endnu ikke bestilt billet, og kan ikke tage afsted før omkring d. 20. jan.
        Hmm måske det så bliver for sent for dig, når du bliver til ca. midten af jan.?

Mvh. Maria

Comment

Working...
        X