Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thailand med Norwegian

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Thailand med Norwegian

Hej Alle
    Ja så nåede vi både Bangkok og DaNang næsten til tiden.
    Vi skull starte lørdag eftermiddag med Norwegian til Bangkok kl. 14:50, men alt gik ikke som for vented.
    Flyet var forsinket ud af New York og havde ikke mulighed for at indhente ret meget af den tabte til.
    Vi kom af sted med næsten 1 time og 3/4 timers forsinkelse, men kunne hente en del så vi var kun 1 time forsinket, ved ankomst til Bangkok.
    Selve turen over kan der ikke klages over, eneste minus var sæde fordelingen på 3- 3 - 3 hvilket gav smalle sæder og for lidt plads, men længden OK, Serveringen ok 2 US for en vand og 5,50 for en øl, de kom forbi rigtig mange gange og var i godt humør. Maden er kapitel for sig selv, rimelig standard men serveret i dårlig emballagen, morgen maden elenddig, en toast, lidt kaffe. ØV
    Besøgt Thailand flere gange..
    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Oprindeligt indsendt af kro90 Se indlæg
    Hej Alle
    Ja så nåede vi både Bangkok og DaNang næsten til tiden.
    Vi skull starte lørdag eftermiddag med Norwegian til Bangkok kl. 14:50, men alt gik ikke som for vented.
    Flyet var forsinket ud af New York og havde ikke mulighed for at indhente ret meget af den tabte til.
    Vi kom af sted med næsten 1 time og 3/4 timers forsinkelse, men kunne hente en del så vi var kun 1 time forsinket, ved ankomst til Bangkok.
    Selve turen over kan der ikke klages over, eneste minus var sæde fordelingen på 3- 3 - 3 hvilket gav smalle sæder og for lidt plads, men længden OK, Serveringen ok 2 US for en vand og 5,50 for en øl, de kom forbi rigtig mange gange og var i godt humør. Maden er kapitel for sig selv, rimelig standard men serveret i dårlig emballagen, morgen maden elenddig, en toast, lidt kaffe. ØV
    Hejsa Kro90 - Takker og bukker for info - dvs. du anbefaler uden egentlig at anbefale. Du/I er kommet fra A - B som jo er formålet med sådan en flyvetur - og til en forholdsvis billig penge - 555.
    Thailand: alt for få gange :-D

Comment

Sædefordelingen på 3-3-3 benyttes af alle selskaber med undtagelse af to japanaske, som begge har 2-4-2, hvilket også er standarden angivet af Boeing. Det er kun et spørgsmål om at få presset så mange som muligt ind i flyet for at kunne sænke priserne og være konkurrencedygtige og så må passagererne klemme ballerne :-)
      Boet i Bangkok 1980-1983. Besøger det dejlige land så tit jeg kan.

Comment

Hej JC og Skoge

Beklager min tavshed her i Forumet, men vi havde besluttet at holde ferie også fra sociale medier :-)
        Jeg har fløjet med Dreamliner før med Qatar, men syntes der var mere plads selvom det også var 3-3-3.
        service ombord på NW kan der ikke klages over. Personalet var Thai og ganske service meinded.
        Kvaliteten af maden var ikke på højde med andre selskaber e.g. Bangkok Airw. serverer meget bedre mad.
        Man alt i alt en god oplevelse med NW og 2x2.000 sparet i forhold til Thai.
        Besøgt Thailand flere gange..
        b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Comment

Oprindeligt indsendt af kro90 Se indlæg
          Hej JC og Skoge

Beklager min tavshed her i Forumet, men vi havde besluttet at holde ferie også fra sociale medier :-)
          Jeg har fløjet med Dreamliner før med Qatar, men syntes der var mere plads selvom det også var 3-3-3.
          service ombord på NW kan der ikke klages over. Personalet var Thai og ganske service meinded.
          Kvaliteten af maden var ikke på højde med andre selskaber e.g. Bangkok Airw. serverer meget bedre mad.
          Man alt i alt en god oplevelse med NW og 2x2.000 sparet i forhold til Thai.
          Takker og bukker Kro90 - tavshed er guld ved du - 555.
          4000 kr. sparet i forhold til Thai er jo en god forretning - i min verden er Thai slet ikke deres priser værd - direkte eller ej !!! - alt for dyre - bortset fra få tidspunkter på året hvor de har kampagner.
          Norwegian: Glad på dine/Jeres vegne, at I er tilfredse - seriøst - Personligt synes jeg bare, at deres div. tillæg er for dyre - sædevalg, bagage, mad tæpper, hovedtelefoner sandwhich osv. løber op, således, at man tit og ofte kan finde ture til samme pris endda billigere hvor alt er inkl.
          Vores egen webmaster ved jeg er også yderst tilfreds med Norwegian - så et eller andet må de jo kunne - selvom tripadvisor's anmeldelser ikke ser for godt ud.
          Vi har efterhånden til Bangkok/Phuket fløjet med Startour's sildekasse Boing 747 med lige knap 600 pass. ombord - ingen skærme i sæderne e.l. og alt fra en kop vand og op skulle betales kontant ! - Det var så i 2007 - Så har vi prøvet Thai Air også en ca. 30-40 gammel 747 også UDEN skærme i sæderne og med et crew der stort set var fraværende både til og fra Thailand - Ethihad/Air Berlin - stor stor stor overraskelse hvor Air Berlin faktisk var den bedste oplevelse ! og Emirates fra Hamborg / Retur i Boing 777-300 ER = fantastisk service, komfort osv. til ca. 4.000 kr. pr. person - all incl. forstås og så sidst Emirates Airbus A380 på upperdeck - også ca. 4.100 kr. fra Cph til Bankkok med endnu mere service end i 777-300ER'en ! Absolut INTET manglede af mad og drikke herunder helbredende whisky-sjusser til min dårlige hals - fik squ influenza på Phuket i 35 gr.s varme - ej morsomt. Negativt ved Emirates er opholdet på mellem 2 og 4 timer i Dubai Airport - det kan man godt undvære.
          Thailand: alt for få gange :-D

Comment

Unconfigured Ad Widget

Collapse
          Working...
          X