Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hotel i Chiang Mai

Collapse

Unconfigured Ad Widget

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hotel i Chiang Mai

Rejser alene til Thaland i november, og søger nogen input til ikke for dyre overnatningssteder. (max. 400,- til 600,-)
    Billigere er også ok.

I Chiang Mai skal det være i rimelig afstand til Night Market. Ok med gå afstand (10 - 20 min).
    Swimmingpool med solstole er et must.

Har selvfølgelig pløjet hotels.com og booking.com igennem, og tjekket på tripadvisor, men ikke fundet noget endnu.

Findes der bedre hotelsøgemaskiner til Thailand hoteller?
    Evt. nogen hvor der er gode last minute tilbud, da jeg kun vil booke hotel i Chiang Mai før jeg flyver sydpå og også søger hotel.

Nogen på dette forum der kan anbefale et godt sted??

Hej Sodri.
    Vi har før booket på Duangtawan Hotel Chiang Mai. Hotellet står listed som 4*, men det har jeg nu svært ved at se. De har været i gang med at sætte værelser i stand de sidste par år, men alligevel, er der langt. Det bedste der kan siges om hotellet er, at der er god service, de har et dejligt morgenmadsområde, har aldrig set så meget morgen mad samlet. Der er udmærket svømmepøl. Det største minus er vedligeholdelse og til tider rengøring af værelserne.
    Det andet hotel jeg kan anbefale er Maninarakorn Hotel også 4*, og her passer de 4 stjerner bedre. Du skal dog passe på når du booker dette hotel, da de har en sidebygning med STORE lejligheder med opholdsstue, mellem gang med et lille toilet/bad samt er soveværelse, nok er lejligheden stor, men den er mørk og kedelig og udsigt er der ikke meget af hverken fra stue (ud til svalegang) og soveværelset ud til en kedelig væg fra en delvis nedrevet bygning. Selve HOTEL delen er fin med en lille pool og et dejligt morgenmads område. Servicen er i top. På vej ned mod nat marked kommer du forbi Gekko Garden / bar på din højre side. Den er absolut et besøg værd. Stedet er eget af en Amerikaner og de har både Europæisk mad samt Thai mad. Super god betjening og dejligt mad. Måske lidt forlangt væk fra Nat marked, men tilgengæld i kort afstand fra weekend marked findes Chiang Mai Thai House ved Thapea Gate. Et mindre hotel med en lille pool, der som regel ikke benytte så meget, her er hyggeligt og betjeningen er god. Værelserne i stueplan har en lille bitte have hvor man lige kan sidde ude. På dette hotel foretrækker jeg at bo på et af hjørneværelserne. Bemærk her er morgenmaden ikke en del af værelses prisen, og morgenmaden er toast, æg, bacon/skinke kaffe/te. men OK sted der er stille og roligt.Så i Juli at der er kommet et par hoteller på samme Soi 5 lidt længere inde, men ved ikke hvad de tilbyder.
    Håber du kan bruge dette.
    Besøgt Thailand flere gange..
    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Comment

vi bruger altid Leithaiguesthouse. der er pool og god restaurant tæt på alt. pris under 1000 tbh.

Comment

Har brugt dette lille hyggelige hotel i den gamle bydel ikke lang fra nat marked Somwang Boutique Hotel.

Comment

Unconfigured Ad Widget

Collapse
        Working...
        X