Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Om at medbringe computer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Re: Om at medbringe computer

Ha ha...

Ja, den er god med dig, Bent.

Der er højst sandsynligt andet end turister der bruger dette forum,
    og jeg ville selv have haft glæde af lign. oplysninger inden jeg selv flyttede herned.

Det kunne jo tænkes, at der i fremtiden, var nogen der søgte på ordet "internet", her på siden.

Hilsen Olsen

Bosat på Phuket, efter 8 års rejsen rundt i Asien.

Comment

Olsen skrev:

> Ja, den er god med dig, Bent.
      >
      > Der er højst sandsynligt andet end turister der bruger dette
      > forum,

Jeg er meget interesseret i, hvad du laver på din grafiske virksomhed, men jeg ved ikke, om det er noget, der kan diskuteres i dette forum, som mest består af folk, der skal på ferie og gerne vil vide, om det regnr.

Bent

Oversætter mellem bl.a. thai, engelsk, spansk, tysk og dansk.

Comment

He he... så er der da ihvert fald én der har glæde af dette indlæg ;o)

Hilsen Olsen

Bosat på Phuket, efter 8 års rejsen rundt i Asien.

Comment

Hej alle sammen.

Jeg skal nu afsted til Thailand, Pattaya på onsdag og har været i Thailand 12 gange. Jeg har min Laptop med mig hver gang. Jeg skal være på et hotel ved navn Holiday Mansion i Pattaya og de har trådløs Internet. Priserne er 250 bath for 1 uge, 400 bath for 2 uger og 500 bath for 1 måned og det hele er ubegrænset Internet. Hastigheden svinger mellem 256-512 kbit afhængig om det er en hverdag eller weekend da børnene spiller i weekenderne. Jeg synes selv at det er smart at have sin Laptop med sig, da der kan være mange fordele. F.eks. Tjek e-mail, vejret, eventuelt finde oplysninger om det sted du vil rejse videre hen i Thailand, Netbank både hjemme i Danmark og i Thailand da jeg har konto begge steder, overførsel via netbank Danmark til Thailand som tager 2-3 dage ca. for almindelig overførsel pris 120 kr hvis du betaler både afsender/modtager "Danske Bank". Jeg håber at jeg har været til lidt hjælp for nogen her i dette forum.

mvh. SONDER (Henrik)

12 gange i Thailand og bliver ved med at komme. Næste gang 19. December 2007 i 2 måneder ;-)

Comment

Chris, skulle du mon ikke læse Jano's indlæg engang til...
            Så kan du samtidig læse dit eget vrøvl også.

Ole

Comment

Når der endelig er en tråd med lidt liv i - så vil jeg da lige sige at på grund af mange studerende og deraf mange internet cafeer - så koster det 10 THB i tmen her - de fleste steder at benytte en internetcafe - skal dog samtidig siges at det ikke er ny teknologi - men til email er det såmænd OK...

Iøvrigt er det dyreste internet jeg nogensinde har haft i Thailand - på Bangkok Butique hotel, der koster det 10 THB / minuttet (jeps - tag den)...

.
              Amatør i Thailand, gift med thai der har glemt at læse "Stickman" for at vide hvordan hun er...

Comment

Vi har netop været 8 dage på New Siam Riverside i Bangkok, vi havde laptop med og købte et kabel for 50 bath, og havde dermed internet i 24 timer i døgnet på værelset alle 8 dage. Til 0 bath.

Her i Pattaya koster det lige nu 30 baht for 1 time og ellers 1 baht i min.

Tag laptop med til intercafen og det koster her ikke noget.

Comment

Vi har altid haft vores computer med herned uden problemer. Jeg vil dog ikke anbefalde det hvis det er en kæmpe satan, man skal slæbe rundt på.. men det er jo smag og behag. Vi synes det er rart at have den på hotelværelset, til når man en sen aften lige skal tjekke sin mail eller uploade billeder til familien derhjemme.
                  Mange hoteller har fri internetforbindelse og ellers kan man købe internetadgang for et mindre beløb. Så med mindre du har et kæmpe behov for internetbrug er det ikke den store økonomiske udgift... til info ..her på Phi Phi betaler vi 300 baht for 3 timers brug.
                  Hilsen os 3 der sidder røde som rejer her på Phi Phi (var en tur i Longtail boat igår og fik vist lidt for meget sol, trods solcreme *GG*)

Comment

Oprindeligt indsendt af Chris Se indlæg
                    ha ha Jan O.. eller hva du nu hedder du snakker og røven går........
                    Bent har svaret på det.........

der er sgu ingen i thailand som har Internet for 3 - 4 bath for 100 timer..
                    sorry men det er noget pis at fyre af. Super dumt........

Ellers har du lige fundet din nye levevej. oplys os dumme udlændinge om hvordan man får billig internet i thailand.. du kan snildt tage 200 thb pr kunde / pr mdr........ vi er mange kunder.. det kan jeg garantere dig.

jeg betaler 499 thb for 130 timer.. free opkobling 1550 thb pr mdr. Ok det er GPRS og det er dyrt........
                    Internet cafe koster typisk 20 - 50 thb pr min.
                    bredbånd som svarer til 56 k modem koster vel omkring 400 thb pr. mdr.
                    Han skriver da "Det koster 450 bath for 100 timers forbrug"

Så hvem er det der fyrer pis af?

Comment

fpg

Det indlæg som du kommenterer på er altså over 2 år gammelt - så synes egentlig det er temmelig irellevant at bruge krudt på det her ca. 25 måneder senere.
                      Thailand: alt for få gange :-D

Comment

Working...
                      X