Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Metadon

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Metadon

Jeg er exmisbruger ,men er på metadon ,nu vil jeg gerne til thailand ,og har ringet til europæiske rejseforsikning om ,at få en forsikring ved dem det ,kunne de ikke svare på ,da jeg skulle søge på deres hjemmeside , om det kan lade sig gøre ,jeg står og skal finde ud af rimlig hurtig om jeg kan komme med , er der nogle der ved om man kan få en forsikring ved uropæiske rejseforsikning når man er en som mig ,jeg skal rejse sammen med min søster,
    vi er nu blevet bange for ,hvad nu hvis jeg mister min metadon ,hvis, det stålet eller andet ,det er jo ikke godt, da jeg jo skal ha det hverdag ,jeg spurgte også uropæiske rejseforsikning ,om så man kunne blive fløjet hjem ,da jeg bliver meget syg ,hvis jeg ikke får det ,det kunne de heller ikke svare på ,,jeg skal søge, og spørge om det også , er der nogle der ved noget om alt det ,her da jeg ikke tror ,jeg jeg kan regne med uropæiske rejseforsikning, er der mon andre forsikringere der dur, jeg håber der er en der kan svare tak

Jeg tror du skulle prøve at besøge deres hjemmeside, da det sikkert er en formular du skal udfylde, og her får du så besked på om du kan rejse, eller også bliver du bedt om at kontakte dem med det samme. Jeg har prøvet forløbet med Falck, pga. af sygdom. Her opdagede jeg, at hvis man har betalt depositum for sin flybillet evt. så bliver syg inden du skal betale restbeløbet så skulle vi kontakte forsikringen. her skulle vi besvare et skema på nettet, bagefter skulle vi kontakte dem, og det tog kun nogle minutter. desværre fik vi nej, hvis vi rejste dækkede den ikke rejsens beløb mv. Så jeg kom desværre ikke til japan. Vi fik oplyst, at for at blive godkendt så skulle man være symtomfri eller i behandling i 2 måneder inden man kunne rejse.
    Skovtrolden

Comment

Hvis jeg var dig, vil jeg prøve at undersøge om det er muligt at indrejse i Thailand, hvis du medbringer Metadon. Jeg er ikke sikker på at de vil godkende det, og det er dyrt hvis du bliver taget i tolden, eller på gaden. Du kan forsøge at tegne en rejse forsikring gennem det forsikringsselskab du har din indbos forsikring hos, det vil nok være billigere end Europæiske.
      God tur hvis I kommer afsted. Thailand er et skønt sted.
      Besøgt Thailand flere gange..
      b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Comment

Working...
      X