Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Visum Pas til Danmark

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Visum Pas til Danmark

Hej

Min Thailanske kæreste vil gerne besøge mig Danmark. Hvad koster en visum og pas i Thailand? Skal man have lavet en helbredsundersøgelse for at få visum. Min kæreste siger man skal have det for at komme til Danmark. Hun siger også hun skal have ændret efter navn... Tror hun er ved at snyde mig

Mvh Michael1281

Har du prøvet google? Det er et meget godt sted at finde fakta. Men pris på visum til Danmark kan du finde på hjemmesiden: [url]www.nyidanmark.dk[/url]

Prisen og reglerne for at få et thai pas kan du nok læse om her: [url]https://www.thaivisa-express.com/thailand-passport/[/url]

Comment

her er mere: [url]https://www.thaivisa.com/forum/topic/966744-thai-passport-for-thai-partner-how-much-how-hard/[/url]

Comment

hej Michael, først skal hun have et gyldigt pas, derefter skal hun lave en reservation på en flybillet ( ikke købe) så skal hun lave en rejseforsikring der gælder den periode hun skal være her, hun skal også have ca 150000 bath på en konto forlanger de på ambassaden og så kan hun gå på ambassaden og få lavet et visum, men inden skal du ind på udlændingestyrelsens hjemmeside og lave en invitation og oprette en sag, håber dette kan hjælpe dig

Comment

Oprindeligt indsendt af mikimus Se indlæg
          hej Michael, først skal hun have et gyldigt pas, derefter skal hun lave en reservation på en flybillet ( ikke købe) så skal hun lave en rejseforsikring der gælder den periode hun skal være her, hun skal også have ca 150000 bath på en konto forlanger de på ambassaden og så kan hun gå på ambassaden og få lavet et visum, men inden skal du ind på udlændingestyrelsens hjemmeside og lave en invitation og oprette en sag, håber dette kan hjælpe dig
          Nu har ingen bank konto skal jeg sætte 150.000 bath på en konto? Det er 30.000kr dansk kroner og ikke sikkerhed for at få den igen,,Jeg har kun kendt hende i 4 mdr og besøgt hende en gang. Skal lige tænke over det..

Comment

Det hele står meget godt beskrevet her ved dem hvor hun skal søge visa, det er kun i særlige tilfælde man kan få lov at søge direkte på ambassaden.
            Bemærk hun skal bestille tid ved dem.
            [url]http://www.vfsglobal-denmark.com/thailand/iceland_boyfriendgirlfriend.html[/url]
            Der er også en tjekliste der med alle de dokumenter hun skal medbringe sammen med ansøgningen.
            Beløbet hun skal have i banken afhænger af opholdets længde, men er 350kr pr dag vejledende.

Et pas koster 1050 baht, konen har lige fået lavet et nyt for 2 mdr siden og hun skal kun have sit ID kort med for at lave pas.

Comment

Tak for hjælpen....Skal jeg sætte penge ind på hendes konto? så er der ingen sikkerhed for at man får dem igen. Har bare lidt svært ved at sætte 30.000kr ind på en dames konto, jeg kun har besøgt en gang og kendt i 4 mdr....

Comment

Oprindeligt indsendt af mikimus Se indlæg
                Jeg må indrømme de gange jeg har haft kæresten oppe på besøg har jeg ikke sørget for kontanter på kontoen, umiddelbart er vi heller aldrig blevet spurgt her til dog har hun fremvist en bankbog med et noget mindre indestående. Jeg har også sat kryds i jeg selv betaler alt under opholdet og det gør er penge ikke er lige så vigtige i forhold til hvis hun skulle bo på hotel osv. selve beløbet de anbefaler er et dags beløn så der er forskel på om vedkommende skal være her 10 eller 90 dage.

godt sted at starte er her [url]http://www.vfsglobal-denmark.com/thailand/iceland_boyfriendgirlfriend.html[/url]

Comment

Oprindeligt indsendt af michael1281 Se indlæg
                  Tak for hjælpen....Skal jeg sætte penge ind på hendes konto? så er der ingen sikkerhed for at man får dem igen. Har bare lidt svært ved at sætte 30.000kr ind på en dames konto, jeg kun har besøgt en gang og kendt i 4 mdr....
                  Ville jeg også have, 150.000 bath er mange penge for hende og står de på hendes konto er det måske fristende at smutte med en mindste løn i Thailand på omkring 8000 bath kan det være op til 2 års løn du sætter ind.

Som skrevet i et andet svar har jeg aldrig haft problemer de gange jeg har søgt visum til min kæreste nu kone, selv om der ikke har stået de penge på kontoen.

Comment

Oprindeligt indsendt af michael1281 Se indlæg
                    Hej

Min Thailanske kæreste vil gerne besøge mig Danmark. Hvad koster en visum og pas i Thailand? Skal man have lavet en helbredsundersøgelse for at få visum. Min kæreste siger man skal have det for at komme til Danmark. Hun siger også hun skal have ændret efter navn... Tror hun er ved at snyde mig

Mvh Michael1281
                    Der skal ikke bruges en helbredsundersøgelse blot en rejse forsikring. Lyder underligt hun skal ændre efternavn, dog skal efternavn i pas og thai id være det samme., der alarmklokker der ringer jeg ville passe lidt på specielt da du kun har mødt hende 1 gang.

Comment

Hej Bowler Tusind tak for de gode svar, tror bare jeg gør det samme som dig, jeg selv betaler alt under opholdet. Mange Tak

Comment

michael1281 - jeg tvivler meget på at der kan opnåes visum uden der dokumenteres midler via ansøgers bankbog. Ved ikke hvornår Bowler sidst har ansøgt, men pr. dd tror jeg ikke det er muligt.
                        Hvis du lykkes med det så lad os endelig det vide.

Comment

Working...
                        X