![]() |
|
|||||||
| Turisme i Bangkok Indlæg omkring attraktioner, seværdigheder, underholdning, natteliv m.m. i Bangkok |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
|||
|
|||
|
Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med turudbydere i Bangkok, vil jeg meget gerne høre om dem.
Har selv kigget på " tour with Tong ", er der nogen der kender noget til hende? Håber nogen kan hjælpe os :-) Solen |
|
|
|||
|
|||
|
Citer:
Da vi skulle se broen over River Kwae, gjorde vi holdt i Nakhon Pathom for at se den store pagode. Turene til vandfaldet i Nakhon Nayok og til Cha-am tog vi også i bil md fører. Senere blev jeg mere kendt med de offentlige transportmidler. Da vi skulle se ruinbyen i Ayuthia, tog vi simpelthen toget. Det er ligegyldigt med en rejseleder, for de thailandske rejseledere taler gennemgående dårligt engelsk, og man kan læse alt om seværdighederne i Lonely Planet. Desuden forsøger de ofte at føre én til forretninger, hvor de får kommission. Mvh Bent Jensen
Oversætter mellem bl.a. thai, engelsk, spansk, tysk og dansk for private, advokater, ambassader, revisorer, handels- og industrivirksomheder, organisationer, etc. Telefon: 081 6288644, Fax: 02 3616298, Email: [email]translat1168@yahoo.com[/email] |
|
|
||||
|
||||
|
Retfærdigvis skal det siges (nu har jeg været inde og kigge på hjemmesiden) - det er IKKE et ripoff firma - for der er ikke meget til dækning af guide på de enkelte pakker der, og guide er det eneste I reelt kan spare på, de fleste seværdigheder har engelske tekster, og ellers som Bent skriver - Lonely Planet Thailand dækker jo det meste...
.
|
|||
|
|||
|
Tak for jeres svar, så må vi se hvor meget vi har mod på selv at gøre og hvor vi vil gøre gennem et selskab, højst sandsynlig "tour with Tong".
Solen :-) |
|
|
|||
|
|||
|
Hej endte I med at tage "Tour with Tong"? hvis ja hvordan gik det??
|
|
|
|||
|
|||
|
Hejsa
Vi ( dvs. min mand ), endte med at vi selv ville prøve at klare det, hvilket vi ikke skulle ha´ gjort, for så får man ikke set meget andet end storcentre, hvis altså det er første gang man er i Bangkok, som det var for os. Der er så meget at se og gøre der at man bliver helt rund når først man står der.Så hvis man skal til Bangkok for første gang er det nok en god idé at vælge en guide/turudbyder, så man får set noget af det man egentlig havde besluttet sig hjemmefra. Og jeg tror også at næste gang vi skal derud, vælger vi at bruge "Tour with Tong". Men bortset fra det var det rigtig fedt i Bangkok.
|
|
|
|||
|
|||
|
hej..tak for svaret.. vi plejer altid at planlægge vores ture selv, når vi er i thailand.. sidste år tog vi også en tur igennem floden, men der købte vi turen hos jysk reje i deres afdeling i bangkok.. men jeg har hørt at de har lavet det om så man ikke kan købe ture osv. hos dem hvis man ikke har købt rejsen igennem dem, derfor ville det være fedt at finde et alternativ.. har læst godt om "tour with tong" så det bliver nok højst sandsynligt ved dem det bliver :-)
|
|
|
|||
|
|||
|
Citer:
Men som sagt er det langt sjovere og billigere at begive sig afsted og studere disse hjælpemidler grundigt. på egen hånd og bruge de opffentlige transportmidler. Man skal naturligvis tilrettelægge det på forhånd ved at købe et bykort og f.eks. Lobely Planet. Mvh Bent Jensen
Oversætter mellem bl.a. thai, engelsk, spansk, tysk og dansk for private, advokater, ambassader, revisorer, handels- og industrivirksomheder, organisationer, etc. Telefon: 081 6288644, Fax: 02 3616298, Email: [email]translat1168@yahoo.com[/email] |
|
|
|||
|
|||
|
Ja synes også at det lyder mærkeligt..men mon ikke at man stadig kan?.. for sidste år da vi skulle bruge dem, spurgte vi i deres afdeling i Århus om de kunne hjælpe, men det ville/kunne de ikke da turen ikke var købt gennem dem, og det ville de som sagt gerne i Bangkok..Det ville heller ikke være det største problem, at tage taxa og arrangere det hele selv(er thailænder så sprog er ikke et problem, sådan da ;-) men det andet er bare nemmere, for jeg skal have kæresten og hendes forældre med denne gang(sidste år var det kun kæresten og jeg som var afsted)
|
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|