|
|||||||
| Turisme på Phuket Indlæg omkring attraktioner, seværdigheder, underholdning, natteliv m.m. på Phuket |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
||||
|
||||
|
Hej. Andrea´s far
Vi har spist op til flere gange/faktisk mange gange hos Butterfly Bistro Karon.. Altid fået god severing og maden har der aldrig været noget at klage over.. Tværtimod altid gået derfra med mætte maver og et stykke take away natmad eller 2 er det også blevet til.. Vores unger kører gerne helt derud fra Patong op til flere gange når vi er dernede for at få noget godt Dansk mad.. Har faktisk lige så sent som igår snakket om Butterfly til nogle venner der kommer ned og besøger os her i August at når vi nu var ved at være trætte af Thai mad skal vi ud og have god dansk mad.. Tror alt ialt at i har været meget uheldige og hvad der er gået galt kan jeg ikke forstå da vi somsagt har spist derude mange gange i årenes løb og med største velbehag.. Hilsen. Lars
|
|||
|
|||
|
Tak for tipsene, Olsen og Skoge.
Elsker god mad, så det bliver spændende at prøve de forskellige steder i Kata. Skal i øvrigt bo på "The Little Mermaid" hos Karsten og Co. Til Bent Jensen: Jeg holder meget af krydret og stærk mad. Har kun måttet opgive én gang. Det var da agenten i Calcutta inviterede på mad. Jeg svedte, fik tårer i øjnene og læberne / munden brændte som ild !!! Pu - ha! det var for meget. Tiljus |
|
|
||||
|
||||
|
Vil også lige være med..
Her lidt mere Dansk i Patong.. http://www.hilltoprestaurant.dk/ MVH. Lars
|
|||
|
|||
|
Hej Lars og alle andre.
Det var dejligt at høre at jeg ikke bare har været heldig, alle de gange jeg har besøgt Butterfly. At andre også har fået dejligt mad er jo godt at høre. Man skal måske være lidt varsom med at fare lige i blækhuset og rakke ned på et sted man har besøgt en gang, var selv på Red Onion i karon og fik dårlig mave dagen efter besøget,om det var maden, sprutten eller noget helt tredje ved jeg ikke, men har besøgt Red Onion flere gange efter, uden problemer. Kan forøvrigt varmt anbefale dette fantastiske spisested. Helt kanon både på priser og mad. Husk at bestille bord,ellers er det svært at få plads. Mvh. Steen |
|
|
||||
|
||||
|
Citer:
Jeg vil derfor tillade mig at "fare i blækhuset og rakke ned" på en anden restaurant en anden gang, hvis jeg synes, at maden har været så dårlig, at den "fortjener" en advarsel ...
|
|||
|
|||
|
Er der nogen der har en hel liste over danske restauranter i Phuket ?
|
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|
Lignende emner
|
||||
| Emne | Startet af | Forum | Svar | Nyeste indlæg |
| Verdens værste hotel ligger i Thailand | Thailandfreak | Logi | 9 | 01-02-10 14:54 |