![]() |
|
|
|||||||
| Flybilletter & Transport Indlæg om køb af flybilletter og transportmuligheder i, til og fra Thailand |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
|||
|
|||
|
Min kæreste og jeg har besluttet os for, at prøve at besøge Thailand..
Meen jeg er lidt i tvivl om, hvad én god pris for flybilletter er... De skal jo helst være gratis ![]() Vi har snakket om at tage af sted i november 2010, og jeg kan se at billetterne her kan fåes til 4500-5000,- - er dette en OK pris? Dette er med SAS og China Airways, og disse selvskaber er vel OK? Det må ikke være så billgt, at vi går på kompromis med sikkerheden.. |
|
|
|||
|
|||
|
Citer:
4500/5000 i Nov er en god pris!. Book evt. nu for de plejer at stige når "promotion" perioden er slut her i September! Har fløjet 1 gang med SAS. Er ok men ikke så meget plads som i Thai, men du har skærme i sædet! China kender jeg ikke! God tur hvis i tager afsted. I vil ikke fortryde ![]() vh Oui
|
|||
|
|||
|
Hej
Absolut en god pris. Book! Prøv at læse tråden: "China Airlines, Amsterdam - BKK". Tiljus |
|
|
|||
|
|||
|
Super - tak for svar..
Har nu fundet rejsen med Qatar Airways til 5016,- i november.. Jeg kan se en fordel ved disse, da de har mellemlandinger af 1-2 timers varighed, hvilket er bedre end de 10-15 timer mange af de andre har.. |
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|
Lignende emner
|
||||
| Emne | Startet af | Forum | Svar | Nyeste indlæg |
| Første tur til Thailand | slowfi | Generelt | 9 | 12-11-08 16:15 |
| første tur til thailand | fam østerby | Generelt | 3 | 03-12-07 16:43 |
| Første tur til Thailand | Kenneth.j | Generelt | 7 | 07-06-06 13:03 |