![]() |
|
|
|||||||
| Generelt Indlæg om generelle forhold i Thailand |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Forum !
Dette er måske et underligt spørgsmål, men jeg står lidt på bar bund. Min mand ønsker sig rigtig meget en af disse modelfly som står på et skrivebord og lign. I ved dem som står på en fod og ser ud som om de er ved at lette. Han ønsker sig den model som der bruges imellem KBH - BKK med Thaiairways. Men hvor finder jeg den slags i Danmark ? Indlægget er måske noget rodet, men håber i ved hvad jeg mener. På forhånd tak. Venlig hilsen Alina. |
|
|
||||
|
||||
|
Den må kunne findes på nettet.
http://www.collectable-merchandise.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=57_2_14&pro ducts_id=373 Noget i denne stil?
|
|||
|
|||
|
Hej Olsen
1000 tak for hurtigt svar. Jeg har allerede bestilt en 747-4oo til 50 dollars, fra den side du kom med. Nu håber jeg det er rigtig model jeg har bestilt. Tak venlig hilsen Alina. |
|
|
|||
|
|||
|
Nu har du fået løst dit problem, Alina. Men ellers skulle du invitere din mand til thailand med Thai. så kan han købe en selv. Jeg har en b747-400 som jeg købte om bord på vej til Phuket. HS TGO.
Hilsen ole |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Oleh !
Vi er lidt igang med at planlægge en tur til næste år. Min mand fylder 40 næste år og han vil hellere holde ferie i Thailand med mig og børnene, end at skulle holde en større fest herhjemme. Nu får han modelflyet og så kan han sidde og drømme lidt. Jeg tror samtidig han følger dit forslag også, når han får muligheden. Ellers god ferie. Venlig hilsen Alina |
|
|
|||
|
|||
|
Det lyder som en god ide.
Vores ferie er 4 uger på Phuket, men først jan.feb. 2011. held og lykke med planlægningen. Hilsen Ole. |
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|
Lignende emner
|
||||
| Emne | Startet af | Forum | Svar | Nyeste indlæg |
| Finde biologisk mor i Thailand | netdetektiv | Generelt | 17 | i dag 14:34 |
| hjælp mig med at finde den billigste billet d.23-12 | matrix | Flybilletter & Transport | 7 | 19-10-09 23:18 |
| Søger ad denne vej at finde | Wendie | Cafeen | 10 | 08-10-09 16:12 |
| finde rundt i lufthavnen | mismaulou | Flyselskaber | 5 | 19-08-09 09:49 |
| Fjernstyret modelfly | Jonni-boy | Generelt | 0 | 13-01-06 16:21 |