|
|||||||
| Turisme i Pattaya / Jomtien Indlæg omkring attraktioner, seværdigheder, underholdning, natteliv m.m. i Pattaya / Jomtien |
![]() |
|
|
Emne værktøjer | Visningsmåde |
|
|
|||
|
|||
|
Hej
Jeg har et lille spørgsmål der måske er nogle der kan hjælpe med. Nogle der kender til nogle skoler i pattaya områder, eller nogle kurser hvor en thai kan lære dansk? På forhånd tak |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har sendt dig en PB. Mvh
|
|||
|
|||
|
Tak for dit svar knas.
Hvis der er andre der kender til noget også, vil jeg meget gerne høre om det. på forhånd tak |
|
|
||||
|
||||
|
Fald over denne her:
http://thankful-knowledge.com/ Der står ikke noget om dansk-kurser, men jeg så, at der et sted på siden stod: "Other languages on request", så man kan vel prøve at kontakte dem. Ellers er der denne, som godt nok ligger i Bangkok: http://private.piroconsulting.com/?Visa_to_Schengen anish_Language_SchoolHeld og lykke
|
||||
|
||||
= ":" og et stort "D"
|
|||
|
|||
|
Citer:
Citer:
Mvh Bent Jensen
Oversætter mellem bl.a. thai, engelsk, spansk, tysk og dansk for private, advokater, ambassader, revisorer, handels- og industrivirksomheder, organisationer, etc. Telefon: 081 6288644, Fax: 02 3616298, Email: [email]translat1168@yahoo.com[/email] |
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|
Lignende emner
|
||||
| Emne | Startet af | Forum | Svar | Nyeste indlæg |
| Ny dansk restaurant | siamcon | Turisme i Pattaya / Jomtien | 0 | 28-12-09 10:35 |
| Indgåelse af dansk-dansk ægteskab i Thailand | Bent Jensen | Kærligheden | 0 | 19-07-09 02:49 |
| Dansk turist stukket ned i Pattaya | spand | Aktuelt | 0 | 09-12-08 12:58 |
| Dansk forening i Pattaya- hvorfor ikke :-( | spand | Bo i Thailand | 3 | 30-09-08 19:41 |
| Dansk restauratør overfaldet og udplyndret i Pattaya | Bent Jensen | Generelt | 7 | 05-01-07 08:07 |