Side 40 af 40 FørsteFørste ... 30383940
Viser resultater 586 til 593 af 593

Emne: "Kun" dage til afgang

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

iflg. Thai er der åbenbart nogle problemer vedr. sædereservation på deres WEB-side.
    Nogle skriver om at betale for et sædereservation, øh, det kan man jo få gjort også hos Thai selvom billetten er købt andetsteds.
    Har i øvrigt spurgt til bagageregler, og de er 7 kg til håndbagage, 30 kg til indtjek bagage, og her må man godt bruge 2 stk. kufferter.
    Skovtrolden

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Ishøj, Danmark

Standard

Hej Skovtrold
    Det var en nyttig oplysning, nu slipper jeg for at ringe til dem.
    30 kg til indtjek bagage, og her må man godt bruge 2 stk.
    Kim
    Besøgt Thailand flere gange..
    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

ja, man kan undre sig over at de ikke skriver det på deres hjemmeside. Nu har jeg aldrig 30 kg med når jeg rejser, men alligevel.
    Skovtrolden

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af skovtrolden Se indlæg
    ja, man kan undre sig over at de ikke skriver det på deres hjemmeside. Nu har jeg aldrig 30 kg med når jeg rejser, men alligevel.
    Det står lige her på hjemmesiden.
    https://www.thaiairways.com/en_DK/plan_my_trip/travel_information/Baggage.page?

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Ishøj, Danmark

Standard

Hej Jens
    Det var ikke de 0 kg. men derimod at det kunne deles op i 2 kufferter, syntes ikke jeg kan finde det. men det er også lige meget, vil sikkert kun nå de 23 Kg, men skal da have en del med til en fast boende
    Besøgt Thailand flere gange..
    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Ja de er ikke særligt tydelige mht om man må have de 30kg i mere end en kuffert.
    Men det er da tydeligt at man må have 30kg indtjekket bagage plus 1 stk håndbagage på max .7 kg plus evt taxfree indkøb
    Edit det står faktisk længere nede.

• Passengers traveling on economy class are given a free baggage allowance of two pieces. The weight of each item shall not exceed 23 kgs (50 lbs) and linear measurement of each piece shall not exceed 158 linear cms (62 inches).

Ved Turkish airlines må man f.eks have 30kg bagage, men ingen kufferter må veje mere end 23kg og 8kg håndbagage.

Dem prøver vi næste gang da de pt har billetter til ca 2700kr fra midt august og frem fra Billund.

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Har læst et sted, at vægten har relationer til hvor mange kg man må løft iht. arbejdsmarkedsreglerne.
    Skovtrolden

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Vægten er 30 kg ink. håndbagage, og så 50 kg hvis man har nogle af disse kort til Thai eller Guld til Starallaience. Har så siden også fået oplyst af Thai-kontoret i København, at man ikke på forhånd ved online check-ind kan få sædenr. på indenrigsfly.
    Skovtrolden

Lignende emner

1. Svar: 20
    Nyeste indlæg: 12-03-16, 14:21
  2. Svar: 3
    Nyeste indlæg: 29-12-10, 08:23
  3. så er der afgang
    Af tiger021 i forum Bo i Thailand
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 14-05-09, 00:56
  4. afgang søndag
    Af Maria V i forum Generelt