Side 38 af 38 FørsteFørste ... 28363738
Viser resultater 556 til 568 af 568

Emne: "Kun" dage til afgang

Registreringsdato
    Feb 2009

Standard

17 dage til afgang, 4 ugers varme

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

9 uger. Så er der afgang til dejlige kata beach.

Registreringsdato
    Feb 2014

Standard

Kun 7 måneder og 18 dage til afgang, :-( uh der er lang tid til.
    Første år i flere år hvor vi ikke er afsted 2 gange

Registreringsdato
    Jun 2013

Standard

9 dage til turen igen går til Thailand for årets rejse nr. 2 til smilets land, og der kommer helt sikkert en tredje tur også.

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Ishøj, Danmark

Standard

Nu er der mindre end 14 dage til vi kan holde vores ferie.
    Igen i år går turen til Vietnam (DaNang lufthavn) direkte fra Bangkok, med et ophold i HoiAn for derefter at flyve retur til Thailand, hvor vi så tager til Chiang Mai, og derfra direkte til Krabi, hvor vi har reserveret et forhåbentligt god hotel. Hotellet er næsten helt nyt, tror det åbnede i marts måned. Svømme poolen er først blevet færdig her i Juni måned. Hotellet ligger ca 4 kilometer fra havnen/centrum i Krabi by, men i et dejligt stille og roligt område. vi plejer at leje en knallert for at komme rundt og til stranden (AoNang / Noppharathara) sidstnævnte er der ikke så mange turister på. Vi skal så lige et smut til Bangkok, for at besøge konens niece der arbejder på er dansk Service Kontor, og ja så er der gået 4 uger vi skal hjem igen.
    For 1. gang skal vi flyve langt med Norwegian, så må vi se hvordan det går. Har kun prøvet dem til Budapest, og her var det da ok.
    Besøgt Thailand flere gange..
    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Registreringsdato
    Jun 2013

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af kro90 Se indlæg
    Nu er der mindre end 14 dage til vi kan holde vores ferie.
    Igen i år går turen til Vietnam (DaNang lufthavn) direkte fra Bangkok, med et ophold i HoiAn for derefter at flyve retur til Thailand, hvor vi så tager til Chiang Mai, og derfra direkte til Krabi, hvor vi har reserveret et forhåbentligt god hotel. Hotellet er næsten helt nyt, tror det åbnede i marts måned. Svømme poolen er først blevet færdig her i Juni måned. Hotellet ligger ca 4 kilometer fra havnen/centrum i Krabi by, men i et dejligt stille og roligt område. vi plejer at leje en knallert for at komme rundt og til stranden (AoNang / Noppharathara) sidstnævnte er der ikke så mange turister på. Vi skal så lige et smut til Bangkok, for at besøge konens niece der arbejder på er dansk Service Kontor, og ja så er der gået 4 uger vi skal hjem igen.
    For 1. gang skal vi flyve langt med Norwegian, så må vi se hvordan det går. Har kun prøvet dem til Budapest, og her var det da ok.
    Rigtig god tur, ville være lækkert at høre din mening om Norwegian når du er tilbage, selv har jeg prøvet det en gang og må indrømme at jeg ikke følte jeg fik valuta for pengene.

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Ishøj, Danmark

Standard

Jeg skal nok skrive om turen
    Besøgt Thailand flere gange..
    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Registreringsdato
    Feb 2009
    Lokation
    Randers/Danmark

Standard

130 dage til næste tur for at holde vinterferie i 3 måneder i Thailand.

Vi skal være i Mae Phim.

Registreringsdato
    Jun 2013

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af girobank Se indlæg
    130 dage til næste tur for at holde vinterferie i 3 måneder i Thailand.

Vi skal være i Mae Phim.
    Jeg smutter om 104 dage, men kun i 3 uger men det er så også tredje gang i år.

Jeg har udgangspunkt fra lejligheden i Bangkok.

Registreringsdato
    Apr 2008

Standard

Om 111 dage går turen igen til Phuket i 19 dage.

Dette bliver så vores 9. tur til Thailand, dejligt at tænke på.

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

93 dage - 1. gang til Hua Hin.
    Thailand: alt for få gange :-D

Registreringsdato
    Jun 2013

Standard

23 Dage så er det tid til endnu en rejse til Thailand, denne gang næsten 3 uger, og så er det tredje gang i år.

Registreringsdato
    Jan 2013

Standard

18 dage så går turen til Koh Samui. Var der også sidste år men kun i 10 dage det var alt for lidt. Havde delt ferien op mellem Koh Samui og Pattaya, og kan godt sige at det var ikke sjovt at komme fra Koh Samui´s rene og klare havvand til Pattaya´s beskidte vand.
    Så i år forbliver vi i Koh Samui i alle 28 nætter.
    Fandt et dejligt sted på Chaweng Beach sidste år (boede på den modsatte side af øen men pga. dårlige havforhold kørte vi hver dag til Chaweng med shuttelbus 45 min hver vej) og det er endda helt ned til stranden og det er til en god pris. Vores bookede værelse ligger helt ned til stranden og har endda en stor terrasse, udsøgte os det sidste år.
    Skal nok skrive om mine erfaringer med stedet senere.

Lignende emner

1. Svar: 20
    Nyeste indlæg: 12-03-16, 13:21
  2. Svar: 3
    Nyeste indlæg: 29-12-10, 07:23
  3. så er der afgang
    Af tiger021 i forum Bo i Thailand
    Svar: 0
    Nyeste indlæg: 13-05-09, 23:56
  4. afgang søndag
    Af Maria V i forum Generelt
    Svar: 9