Viser resultater 1 til 6 af 6

Emne: Aeroflot og moskva lufthavn

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard Aeroflot og moskva lufthavn

hej bare lige nogle spørgsmål

jeg skal med aeroflot i december fra københavn til moskva og vente der i 6 timer desværre inden det går videre til bangkok

nu har jeg læst nok elendighed om aeroflot her så nok om det

men jeg vil gerne vide om jeg kan købe noget at spise i lufthavnen og om det så også er lige så skide dyrt som i andre lufthavne

og er det også stadig et problem med flok der drikker sig skide fulde i flyet

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard Re: Aeroflot og moskva lufthavn

Det er da heldigvis nogle år siden jeg var over Moskva. Men jeg mener der var 2 - 3 resturanter med udmærket mad og samme priser som andre lufthavne. Jeg var også inde i en bar og købe 1 øl og 1 sodavand. Men eneste måde at betale på var med Visa eller Rubler. Andre steder dog med dollar. 10 tim. Det var slemt. Men vi er gamle de yngre klare det vil lidt nemmere. Men god tur tros alt. Mvh kna

U S A. Singapore. Malaysia. Caribien. Hong Kong. Canada. Europa. Vietnam og Hele Thailand

Registreringsdato
    Jan 2006

Der er ikke de store ting at sige om stedet, en hvis I har en bog eller andet, gaar tiden alligevel. Priserne er rimelige og maden ok, saa der er intet at frygte iden retning. Glæd dig over de 3000 sparede pr. billet, for hjem er der sikkert kun transfer på en time. God tur, Aeroflot er ok, og ikke mindst i forhold til prisen, for husk hvad du betalte for turen når du kommer hjem, da pris og kvalitet(luksus) altid går hånd i hånd. Olelp, tølløse

rejst i peru,venezuela,indonesien,singapore,borneo,thailand,fillipinerne,
    gambia,alle kanarieøerne og middelhavet rundt.

Registreringsdato
    Jan 2006

Hej matrix,
    Jeg har prøvet turen til Bangkok over Moskva en gang - Det gør jeg ikke igen.
    Men det var en oplevelse
    Moskva er en af de kedeligeste lufthavne i verden, og 6 eller 10 timer er meeeeeeget lang tid at slå ihjel. Husk en god bog eller en DVD afspiller og en masse film. Få fat i et kreditkort som giver adgang til en lounge. Den snack man kan få der, er meget bedre end den mad man kan købe i lufthaven.
    Da jeg tog turen i april sidste år, var det en gammel brugt "fragt" maskine jeg fløj med. (Jeg mener de har fået nye maskiner nu) Maden om bord var også fra før anden verdens krig, en eller anden Russisk specialitet - Godt råd, husk kiks eller nogle boller i kan spise i luften, hvis i ikke er til den "lokale" mad.
    Det er en billig tur med Aeroflot og tager man sine forbeholdsregler (DVD afspiller, film, en god bog og mad til turen) kan man tage det som en oplevelse - Og så har man flere penge at bruge i Thailand
    På turen tilbage fra Bangkok, var der en fyr som blev meget stiv - Han faldt ind over mit sæde, da han var på vej til toilettet. Men ellers var der ikke de store problemer med fulde folk.

Håber I får en god tur

Thomas

Rejst i USA, Singapore, Malaysia, Dubai, Europa og 14 gange i Thailand.

Registreringsdato
    Jan 2006

Matrix
    Jeg har sandelig også hørt de værste historier om Aeroflot, men har nu fløjet med dem 4 gange, og senest feb. fra moskva og hjem igen marts. 07

Jeg har intet at brokke mig over, flyene har været boing 747 mener jeg de hedder og personalet har været behjælpelige og venlige.
    At en Russer ikke smiler som en Thaier ved vel alle.

maden har der været 2 muligheder og kunne spises, og drikkevarer fik jeg det jeg ønskede uden betaling.

Lufthavnen er meget lille og nem at overskue, der kan købes mad flere steder og der er en irish pub med udmærket øl, og alle steder kan der betales med euro.
    Priserne er de samme som andre lufthavne.

På første sal er der mange der tager en lur, og næste gang vil jeg selv medbringe en tynd og let luftmadras og tage en slapper.

Jeg har rejst en del, og lufthavne er et meget trist sted at opholde sig i flere timer uanset hvor de ligger.

Jeg tager afsted her den 1 dec. igen og også denne gang over Moskva.
    Jeg har fået billetter til 4999 kr. og jeg ved godt at det er kedeligt at vente i Moskva i 6 timer, men når jeg sparer flere tusinde, ja så er det jo en god timeløn jeg får.
    Mange taler meget om maden, men jeg klarer mig fint i et døgn med det mad de serverer, jeg har endnu aldrig fået luxusmad ombord på nogen fly uanset hvem.
    Men jeg rejser selvfølgelig også på monkeyclass.

Man får det man betaler for, så hvis man rejser det halve af jorden rundt for 5000 kr. retur, ja så siger det vel en del.

Men du kan være sikker på flyene er ok, for ellers får de ikke lov at lande og lette i internationale lufthavne.

( tænk på hvor mange der har rost SAS op i skyerne for deres sikkerhed, og så ser man hvordan det lige gik med DASH flyene,... av av)

Så mit råd er at du rolig kan tage turen over Moskva...

Registreringsdato
    Jan 2006

Selv rejst med Aeroflot 2 gange, det var da okay.
    Vi havde en kort transfertid på udvejen men 10 timer på hjemvejen.
    Her fik vi serveret 2 gratis måltider efter at have fået madbilletter i informationen. Det er jævn russisk bonde-kost, men det er da mad

Det værste ved disse ture var checkin i BKK på hjemvejen, det tager mindst 2 timer at checke ind og det er alle mod alle

Lignende emner

1. Moskva lufthavn
    Af Michael27 i forum Flybilletter & Transport
    Svar: 3
    Nyeste indlæg: 17-01-07, 19:16
  2. Aeroflot/Moskva lufthavn
    Af janbl i forum Flybilletter & Transport
    Svar: 10
    Nyeste indlæg: 16-11-06, 19:07
  3. Moskva Lufthavn
    Af c-g2500 i forum Flybilletter & Transport
    Svar: 4