Featured & recommended hotels in Phuket by thailand.dk
Addplus Hotel and Spa Addplus Hotel and Sp
Patong Beach
from THB 765
The Royal Palm Beachfront The Royal Palm Beach
Patong Beach
from THB 1080
Rattana Beach Hotel Rattana Beach Hotel
Karon Beach
from THB 1500
Horizon Patong Beach Resort & Spa Horizon Patong Beach
Patong Beach
from THB 2240
D Varee Mai Khao Beach Phuket D Varee Mai Khao Bea
Mai Khao Beach
from THB 2450
The Nest Resort The Nest Resort
Patong Beach
from THB 750
Kata Beach Resort Kata Beach Resort
Kata Beach
from THB 2900
Hemingways Silk Hotel Hemingways Silk Hote
Patong Beach
from THB 990

Udvalgte & anbefalede hoteller på Phuket 

Viser resultater 1 til 12 af 12

Emne: Top Tours

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard Top Tours

Hejsa

Jeg har netop købt en rejse hos Top Tours til Singapore, Bangkok og Bali, og behandlingen der har ikke været den bedste.

De har nogle uhøflige og uprofessionelle salgskonsulenter og hele købsprocessen er blevet trukket i langdrag.

Nogen som har rejst med dette rejseselskab, som har gode eller dårlige erfaringer?

Med venlig hilsen

Gitte

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard Re: Top Tours

De gad knap nok at lukke ørene op for vores ønsker vedr. vores tur til vinter, hvis man ikke lige vil købe deres "færdige pakker" så gider de ikke at høre på en, vi kunne iøvrigt heller ikke få vores ønsker indfriet og gik i stedet til Evolutiontour i Thailand og fik dem til arranger vores rejse og det gik helt uden problemer og forøvrigt til en mere fornuftig pris.
    Thailand 5 gange, Bangkok, Chiang Mai, Chiang Rai, River Kwai, Krabi, Koh Samui, Phi Phi, Koh Chang.

Registreringsdato
    Jan 2006

Der er adskillige i dette forum, som ved flere lejligheder har uddelt roser til Top Tours. Måske har vi bare været rigtig uheldige, men efter en tur med Top Tours som rejsearrangør fik vi bestyrket troen på, at det er ganske uproblematisk selv at arrangere sine rejser i Thailand - og i 2007 også Cambodia - med langt større frihedsgrad.

Top Tours var rejsearrangør på vores allerførste tur til Thailand i 2003, hvor vi købte en rundtur på knap 3 ugers varighed til Bangkok, Chang Mai og Ao Nang. Vi havde inden da været på en del rejser i Europa og USA, men var noget usikre på, om vi nu også kunne begå os i Østen. Så derfor valgte vi en pakkerejse med Top Tours.

Stort set alt gik galt på denne rejse, - både for os og for andre mindre rejsevante deltagere i den gruppe, vi fulgtes med. Det gjalt flyreservationer, manglende afhentning i lufthavnen, afvisning på de bookede hoteller, og manglende reservation af sovekupé i nattoget til Chang Mai.

Vi havde grundlæggende den holdning, at alle disse praktiske irritationsmomenter skulle løses, og ikke få lov til at ødelægge vores ferie, og heldigvis gik det også hurtigt op for os, at det det var ligeså let at begå sig i Thailand som i Europa.

Desværre oplevede vi på den sidste dag i ferien, at en af vore rejsedeltagere 3 timer før hjemrejsen mistede livet på Koh Samui i en meningsløs drukneulykke, som kunne have været undgået, hvis der havde været kyndig lægehjælp til stede. Det lagde selvfølgelig en skygge over alle de gode oplevelser, vi havde haft på rejsen.

For at vende tilbage til Top Tours skal det retfærdigvis tilføjes, at de gav os en økonomisk kompensation, da vi efter vores hjemkomst klagede over deres service, eller mangel på samme. Så på den vis har vi modtaget en fair behandling fra Top Tours, men må samtidig erkende, at vi formodentlig aldrig igen får brug for deres service.

Mvh Susanne

Registreringsdato
    Jan 2006

Hvorfor overhovedet købe en rejse et sted man synes man får uhøflig og uprofessionel betjening...? Det har jeg meget svært ved at begribe.
    Der er da et hav af udbydere, og efterhånden til meget konkurrancedygtige priser... Lad være med at betale depositum, og find et andet rejseselskab..?!!

JJ/Rejst i Thailand 1 gang, Caribien, Cypern mm

Registreringsdato
    Jan 2006

Dem havde jeg også ringet til ang. ferie, men vi talte slet ikke samme sprog og ville helst selv bestemme, hvordan vores ferie skulle være. Meget lidt lydhøre.

Sådan et selskab har jeg slet ikke lyst at rejse med - tænk hvis der blev problemer på feriestedet.

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Trekantsområdet

Jeg har rejst med Top Tours flere gange...
    Første gang havde vi arrangeret en rejse gennem en dansker bosiddende i Thailand - som primært arrangerede golf rejser. Han krakkede med sit firma 2 uger før afgang - pengene var indbetalt men der kom ingen vouchers eller billetter. Vi ville afsted og Top Tours lavede en tilsvarende tur - vi nåede ikke at få vouchers - flybilletter eller noget. Men alt klappede alligevel - og vi var faktisk meget imponerede.

2 år senere skulle vi afsted igen - og valgte Top Tours igen - alt på turen klappede - dog fik vi et lortehotel på Krabi. Forstået på den måde at de var ved at bygge et nyt Resort i baghaven - så der var larm - rod og svineri fra 5 om morgenen til 22 om aftenen. Vi klagede mens vi var der og igen da vi kom hjem og fik en pæn kompensation. Dog skulle vi "holde dem i ørerne" mens vi var dernede - de ringede ikke tilbage eller sendte en medarbejder ud som lovet. Heldigvis er jeg vedholdende og lod dem forstå at det her skulle de altså tage sig af !

3. gang Januar i år - da vi fik billetterne opdagede vi at de pludselig havde ændret vores hotel - uden at give besked - det fremgik bare af vore vouchers. Vi var blevet nedgraderet og ringede for at høre mere - jeg fik fat i en meget hjælpsom konsulent - som lovede at se hvad hun kunne gøre. Beskeden var at nok var hotellet af lidt lavere standard - men til gengæld havde vi fået bedre værelser - nemlig de luxe Villas. Godt så vi blev enige om at tage tingene som de kom - sendte en mail til hotellet for at bede om at vores bungalows lå ved siden af hinanden - og fik svar tilbage at der ikke var tale om 2 de luxe Villaer - men en Villa og en Bungalow som ikke lå ved siden af hinanden- Top Tours indrømmede hårdt pressede at det havde de faktisk vidst hele tiden - også at vi ikke fik det hotel vi oprindeligt havde troet.
    Så startede en længere diskussion - vi var virkelig tossede på dem - ikke så meget over flytningen - nej mest over at de havde fyldt os med løgn og at vi ikke følte os taget alvorligt.
    Hotellet viste sig at være fint - eneste ulempe var at vi boede i hver sin ende af resortet. Det ville ikke rigtig give os nogen kompensation - men endte med at hver "husstand" fik 5000 bath -efter mange mails og en enkelt opringning - som vi skyndte os at solde op dernede.

Vores erfaring er dog at Top Tours nok ikke er hverken værre eller bedre end andre selskaber. Vi har været uheldige med Apollo og Spies også. Og det er vel naturligt at der bliver begået fejl når så mange mennesker skal sendes ud i verden--

Iøvrigt rejser vi faktisk med Top Tours igen til August; Singapore, Bali, Gili og Lombok. En tur fuldkommen sammensat efter vore egne ønsker - hvert eneste hotel er valgt efter nøje nærlæsning - ruten sammensat så den passer os bedst muligt og konsulenten der solgte os rejsen har været meget hjælpsom og imødekommende..

En rejsetosse der er helt pjattet med Thailand ......

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Danmark

Når jeg læser disse indlæg, undrer jeg mig over, hvorfor folk henvender sig til en rejsearrangør. Jeg tror, man kan arrangere rejsen bedre selv, hvis man køber Lonely Planet og et par andre rejsebøger og bruger internettet..

Tænk sig at ankomme til et hotel på en byggeplads!

Bent

Oversætter mellem bl.a. thai, engelsk, spansk, tysk og dansk.

Registreringsdato
    Jan 2006

Hej

Ja det er da utroligt at man vil udsætte sig selv for disse dårlige oplevelser, når det er så nemt at arrangere turen selv.
    Jeg rejser til Thailand med mine 2 plejebørn i dag med Thai Airways. Det bliver ikke den store rundrejse denne gang - men Bangkok og Hua Hin - Bestilt over nettet. Det bliver skønt at komme ned til sol og sommer.

Mange hilsner
    fra Susanne

Thailand 15 gange (se min hjemmeside)

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Danmark

gitte1983 skrev:

> Hejsa
    >
    > Jeg har netop købt en rejse hos Top Tours til Singapore,
    > Bangkok og Bali, og behandlingen der har ikke været den
    > bedste.

Vedrørende Bali er følgende værd at lægge mærke til:
    ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article316717.ece
    FORESTÅENDE TERRORANGREB I INDONESIEN

Man bør nok holde sig væk fra de store førsteklasseshoteller og -forlystelsessteder på Bali i den nærmeste tid.

Bent

Oversætter mellem bl.a. thai, engelsk, spansk, tysk og dansk.

Registreringsdato
    Jan 2006

Min familie og jeg er netop vendt hjem efter en fed tur til Koh Samui, købt gennem Top Tours - og jeg synes de hele vejen igennem har været meget hjælpsomme - og deres samarbejdspartnere på destinationen var også meget hjælpsomme.
    Jeg har selv arbejdet i et rejsebureau i mange år, ( gør det ikke længere)og synes den service vi fik før under og efter rejsen var udmærket.

Birgit

Registreringsdato
    Apr 2010

Standard

Min kæreste og jeg har bestilt en tur til Thailand hvor vi skal bo 4 forskellige steder.
    Det var konsulenten der sammensatte de 4 steder, efter hvad vi gerne ville og hvor længe vi ville være afsted.
    De har været utrolig hjælpsomme hos Top Tours og nu er vi spændte på hvordan turen går - vi tager afsted om 14dages tid...

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af gitte1983 Se indlæg
    Hejsa

Jeg har netop købt en rejse hos Top Tours til Singapore, Bangkok og Bali, og behandlingen der har ikke været den bedste.

De har nogle uhøflige og uprofessionelle salgskonsulenter og hele købsprocessen er blevet trukket i langdrag.

Nogen som har rejst med dette rejseselskab, som har gode eller dårlige erfaringer?

Med venlig hilsen

Gitte

Hej Gitte

Hvorfor har du så valgt at købe rejsen hos Top Tours. Det virker ganske ulogisk.

V.h.
    Tina

Lignende emner

1. TE og Bravo Tours deler fly.
    Af spætten i forum Flybilletter & Transport
    Svar: 9
    Nyeste indlæg: 02-03-08, 07:55
  2. Wild Kingdom Tours
    Af Rikkebladt i forum Generelt
    Svar: 8
    Nyeste indlæg: 01-12-07, 15:29
  3. Rejst med Top Tours