Viser resultater 1 til 11 af 11

Emne: Rejse/turistbureau

Registreringsdato
    Apr 2017

Standard Rejse/turistbureau

Hej.er der nogle af jer,som der kender til selskabet Tour east Thailand?

Registreringsdato
    Feb 2009
    Lokation
    Randers/Danmark

Standard

Hej Bravo

hvad vil du vide om dem?
    du kan da selv søge på nettet.
    jeg kender dem ikke.
    hvad skal du bruge dem til?

Registreringsdato
    Apr 2017

Standard

Ville som bare høre,om nogle af jer kendte og kunne sige god for firmaet.jeg har bla kigget på en tur til bridge over Riwer kwai hos dem....

Registreringsdato
    Jan 2006
    Lokation
    Ishøj, Danmark

Standard

Kender dem ikke, men har søgt lidt på deres hjemmeside, det ser stort ud, men der er rod på deres hjemmeside. flere døde links, og en meget rodet brochure der kan downloades.
    Der findes ingen priser, på deres ydelser. Der findes et hav aftur udbyder i Bangkok, små som store, Taxi og privat taxi der udbyder ture. Hvis du vil have din helt egen oplevelse, så tag og spørg en Taxa hvad han skal have for at kører dig til Riwer Kwai og tilbage igen. Du kan jo spørge på hotellet først, så du har en ide om prisen, selvfølgeligt er det dyrer hvis du tager ene mand afsted, men tilgengæld får du også en masse tid til oplevelser undervejs, husk at tilbyde chaufføren en overnatning, men han vil hok hellere have 500 THB i hånden og så selv finde ud af det. Der er masser af tid til stop undervejs, og er fyren dygtig får du en oplevelse ud over det sædvanlige. Du kan også prøve at søge på EI over private tourguide Bangkok.
    Besøgt Thailand flere gange..
    b.la. Chiang Mai, Chiang Dao, Chiang Rai, Bangkok, HuaHin, Kho Samui, Krabi, Ao Nang, Phuket, Thai Muang, Khao Lak mm.

Registreringsdato
    Apr 2017

Standard

Hej kro90.tak for et godt svar.ja det med en chauffør kunne da være en mulighed.og som du siger,så er der jo masser af udbydere i Bangkok og har lige fundet ud af der ligger en ved siden af vores hotel.jeg tænkte bare,om der var en god website,så jeg kunne bestille hjemmefra,men jeg finder ud af det derovre....

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Hej Bravo,
    Jeg vil anbefale dig, at se på de danske rejseselskabers udbud på deres rejser til Thailand. Her kan du få rigtig mange oplysninger, ligeledes på diverse hjemmesider. Når du kommer derud har du så muligheden at sammenligne diverse ture med de lokalt udbudte ture. I sin tid foretrak jeg at købe mine ture derude, og så kørte jeg sammen med alle andre turister fra mange forskellige lande. Dette i sig selv kan jo også give dig inspiration til andre udflugter. Husk også at se om der er noget materiale inden du forlader lufthavnen. Denne måde har jeg brugt i hele Asien, nogle gange er der også udbud på ens hotel, men normalt er prisen højere end på gaden. Du kan jo starte med den forretning, som ligger ved dit hotel, og når du kommer derud er det måske noget helt andet du vil se.
    Skovtrolden

Registreringsdato
    Apr 2017

Standard

Hej skovtrolden.god ide at tjekke de danske rejseselskaber.har nu planlagt 2 dage(har 4,5 dag).men rigtig godt råd at lade sig inspirere og høre sig frem,når man kommer derud.tak for dine gode råd.....

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Prøv at checke http://www.worldtravelservice.co.th/, hvis du vil have en tur med guide.
    De har været i Thailand i en menneskealder og er yderst professionelle.
    Boet i Bangkok 1980-1983. Besøger det dejlige land så tit jeg kan.

Registreringsdato
    Jan 2006

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bravo Se indlæg
    Ville som bare høre,om nogle af jer kendte og kunne sige god for firmaet.jeg har bla kigget på en tur til bridge over Riwer kwai hos dem....
    Altid rart at få førstehåndsviden, altså fra folk der selv har afprøvet, i dette tilfælde, et rejsebureau. Lige præcis en tur til Kanchanaburi og Broen over River Kwai står folk på nakken af hinanden for at tilbyde dig - lad være med at stirre dig blind på et selvskab - brug google eller vent til du er fremme så kan du gå og rode rundt i de forskellige tourselskabers brochurer - og ja, der er et hav af dem. Brug evt. også tripadvisor.com når du har fundet nogle spændende tilbud og selskaber - det gi'r et godt fingerpeg om, hvad der kan forventes.
    Thailand: alt for få gange :-D

Registreringsdato
    Jun 2013

Standard

Hej jeg har brugt https://www.orientalescape.com/ nogen gange god service og mulighed for privat tourguide, det er self. ikke billigt når man kun er 2 på tur men det giver så meget mere.

Vi havde dog en guide i Bangkok der fuskede os, fandt vi ud af senere vi var vant til Patong priser, så da han sagde det kostede 1500bath for en sejltour i Bangkok med longtailbåd en times tid, tænkte vi ikke så meget over det, men bagefter kunne man jo godt se han nok scorede 1000 bath ekstra på det.

Men bortset fra ham kan firmaet varmt anbefales, måske er han der heller ikke længere.

Registreringsdato
    Apr 2017

Standard

Endnu en mulighed der lige skal undersøges.tak gutter......

Lignende emner

1. rejse til Ho Chi Min
    Af jens123 i forum Vietnam
    Svar: 2
    Nyeste indlæg: 14-03-10, 18:32
  2. Rejse i nov
    Af Styx i forum Logi
    Svar: 6
    Nyeste indlæg: 01-01-08, 15:07
  3. Ny rejse
    Af solle i forum Generelt
    Svar: 0